• Moderna mamman

min dotter har använt min dildo

hej.

Jag märkte för några dagar sedan att någon använt min rabbit...
    Jag tror inte det kan vara någon annan än min dotter på 15 år!

Hur ska jag hantera detta, ska jag konfrontera henne, ge henne en egen?

Hur skulle ni gjort??

Puss!

• Svar på tråden min dotter har använt min dildo
  • soffiproppi

hon har nog bara varit lite nyfiken, kanske kan du avvakta lite och se om de händer igen och om det gör de kan du kanske smyga in en broschyr om sexleksaker i hennes rum? då förstår hon att du vet iaf..

• sininen

Mja, eller så kan du ge henne en bok som är skriven till för tjejer i hennes ålder som tar upp ämnet sexualitet så det blir ett diskret sätt att säga att du vet.

• williewillie

Nej för f-n säg inget! Köp ingen egen till henne!
    Bara förträng vad som hänt o göm din rabbit bättre!
    Uaah såå hånigt om Hon får veta att Du vet...

• sunmaid

Håller med Valmar att köp en ny till dig själv och lägg på ett annat ställe och låt henne använda din i "smyg" (eller köp en ny o lägg där med..)

Jag hade DÖTT om min mamma gav mig en dildo... alltså verkligen DÖTT!!!!!!

• Madderakka

Konfrontera henne inte! Det beror på hur din dotter är men att lägga en egen till henne är ju en bra idé om hon kan ta det hela på ett bra sätt. Jag skulle i alla fall gömma min dildo, rengöra den och inte säga något till henne.
    Om du har förtroende till någon av hennes kompisar kan du kanske ge en ny dildo till dom och be dom ge henne den som en gåva "från tomten" om dom kan hålla tyst, så klart. (??) Svår situation...

• musta kuku

köp henne en egen men konfrontera henne först och låt hon vara med och välja..

• Åkerlund
    fröken Anna skrev 2007-04-25 20:45:57 följande:
    Hon kommer aldrig att kunna använda en dildo igen utan att tänka på denna pinsamma händelse när hon var 15 och hennes mamma gav henne en dildo...Hennes framtida sexliv är i fara =)
     det håller jag med om, att det kan bli en för pinsam situation:/
  • Auris

Är det bara trötta batterier som gör att du misstänker att dottern varit framme? Då måste jag ändra åsikt. Det kan ju faktiskt bara vara dåliga batterier också. Det vore ju fruktansvärt pinsamt för henne om du gav henne en egen om det är så att hon aldrig ens varit i närheten av din rabbit.

Då skulle jag nog låta det bero och nöja mig med en lapp på den eller möjligtvis göra som panna föreslog och köpa en ny som jag lade på samma ställe så att hon bara fick den om hon gick dit och letade igen.

Svar på tråden min dotter har använt min dildo