• Modern­a mamman
    Äldre 25 Apr 20:32
    54420 visningar
    92 svar
    92
    54420

    min dotter har använt min dildo

    hej.

    Jag märkte för några dagar sedan att någon använt min rabbit...
    Jag tror inte det kan vara någon annan än min dotter på 15 år!

    Hur ska jag hantera detta, ska jag konfrontera henne, ge henne en egen?

    Hur skulle ni gjort??

    Puss!

  • Svar på tråden min dotter har använt min dildo
  • Äldre 9 May 21:18
    #81
    Men nej, nej, nej! Hon kan väl ändå inte ha använt den? Hon kanske har hittat den och råkat flytta den, men inte kan hon väl...du är ju hennes mamma!
    Om du frågar henne och hon verkligen har använt den tycker jag att du kan sponsra henne med en som ett steg i att lära känna sin kropp och sin sexualitet, men gör för guds skull klart för henne att man inte lånar andras sexleksaker. Och speciellt inte sin mammas!
  • BigAun­tie
    Äldre 18 May 01:11
    #82

    Jag tror inte hon använde den. Jag tror att hon helt enkelt bara har hittat den och flyttat på den eller visat den till sina kompisar.

  • Olaban­dola
    Äldre 22 May 23:01
    #83

    Hon vågar nog inte köpa en egen och i många sexbutiker är det åldersgräns vilket jag tycker är helt sjukt...
    Vet inte vad för slags relation ni har, men du kan la säga att du märkt att din rabbit typ... blivit flyttad på...
    Och om hon vill ha en så kan du tänka dig att beställa hem en ifrån internet mot att hon ger dig pengar?
    För betala den själv ska hon ändå =)

  • IsaqAn­i
    Äldre 24 May 19:06
    #84

    Jag inte absolut inte du ska säga nått till henne, eller ge henne en egen hon kommer förmodligen skämmas

  • Emil Lindbl­ad
    Äldre 26 May 10:49
    #85
    antitanten skrev 2007-05-01 14:16:11 följande:
    .Jag skulle nog rekommendera att prata med henne om att dina saker är dina, och att hennes är hennes och att man respekterar varandras rum, lådor och saker.
    Säger hon som snokade i sin dotters rum och hällde ut sju bärs i onödan. Dubbelmoral och förskamlig förebild.
    Vet inte hur många gånger jag har skällt ut min mamma för att ha snokat och snott diverse grejjer från mig när hon skällt på mig för att jag tagit tillbaka värdet på grejjerna hon snott fast i form av pengar eller cigg.

    nåväl ontopic

    som sagts säg inget till henne! om du inte har en speciell kompiskompis förhållande till din dotter.
    Eller.. en kul grejj jag kom på alldeles nu, köp en dildo och slå in i ett paket sen skriver du typ "här har du en egen att leka med :)"
    hade nog lättat upp stämningen rätt bra
    i och för sig så vet jag inte vad kostnaden ligger och om det är värt priset, menmen.
  • RosieP­osie
    Äldre 31 May 20:24
    #86

    Men alltså. Nu har jag läst allt. Hur spännande som helst! Haha!
    Moderna mamman. Har du gjort något åt det? Nyfiken så jag dööör! :o)

    Ta med henne på ett sexparty. Så kan hon ju gå in och beställa till sig själv. Om du vill vara sjysst kan du ju betala fakturan sen! :o)

  • Sara K
    Äldre 31 May 20:33
    #87

    Kanske denna fråga redan varit uppe..men jag orkar inte läsa igenom hela tråden: HUR märkte du att någon använt den?Förvånad


    Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • Upptag­en
    Äldre 1 Jun 08:38
    #88

    Sara K: Batterierna var lite trötta skrev hon....

  • Sara K
    Äldre 1 Jun 10:48
    #89
    Upptagen skrev 2007-06-01 08:38:01 följande:
    Sara K: Batterierna var lite trötta skrev hon....
    okSkrattande
    Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • Glitte­r Scarf
    Äldre 11 Jun 17:50
    #90

    men för fan , alla har väll testa morsans dlidlo när de väll hittat den , det blir ju nyfiket o spännande BIG DEAL Or not! ge henne en egen då.. göm den udner sämngeb o säg att tomte mor vart där asg

  • Äldre 19 Aug 18:44
    #91

    Ta och bajsa på den =),,,, kramar..... Gun,,,,,,, familjeliv e kul...... Mmmmmm,,,,

  • Sat 1 Aug 2020 11:11
    #92

    Min killes tonåring satt på hans säng och inspekterade min dildo häromdagen. Han blev generad åt hur jag berättade om en jag tänkte köpa åt henne. Flickan har ju nyss tagit studenten... alla kvinnor behöver en dildo

Svar på tråden min dotter har använt min dildo