• Anonym (Gaffel)

    Sked

    Hej!
    Hur ligger man sked? Förklara gärna tydligt? Vad tycker ni om den ställningen? Har aldrig fattat den......

  • Svar på tråden Sked
  • Anonym

    Du ligger på sidan och din partner ligger precis likadant bakom dig.

  • Anonym (Gaffel)

    Rygg mot rygg? Det går väl inte?

  • Anonym (DD)

    Nej din rygg mot hans mage båda ligger på antingen högersida eller vänster samtidigt

  • Anonym (Gaffel)

    Är det skönt? Värt att prova? Jag tycker det verkar lite jobbigt för mannen att få in den.........?

  • skorpionen80

    Behöver ju inte vara skönt för er om det funkar för oss? Och tvärtom. Prova om ni vill, vad kan hända liksom?

  • Anonym (Gaffel)

    Det klart, men undrade bara vad andra tyckte.....

  • Cilota

    Här hittade jag en snygg bild på hur man gör


     Båda ligger på sidan, som skedar, med kvinnan framför mannen.


    Spelar det nån roll vad vi andra tycker? Vi ska ju inte vara med
    Vad är det som är så bra med aprilvädret?...
  • Anonym (gutt)

    Vi ligger ofta sked fast mer på rygg liksom, sambon på rygg i sängen och jag på rygg lite omlott, inte helt på honom men lite. Svårt att förklara, men skönt är det och man har fri tillgång till klitoris, både han o jag.

  • Anonym (MannenZ)

    Om man ska ha "vanligt" vaginalt samlag kan det vara lättare om killen hasar ner lite och ligger lite vinklad samtidigt som tjejen drar upp benen.
    För analt samlag kan man ligge precis som bilden visar (en av dom bästa ställningarna för analt dessutom ;) )

  • Nisse2k
    Anonym (MannenZ) skrev 2007-04-27 07:39:45 följande:

    Om man ska ha "vanligt" vaginalt samlag kan det vara lättare om killen hasar ner lite och ligger lite vinklad samtidigt som tjejen drar upp benen.
    För analt samlag kan man ligge precis som bilden visar (en av dom bästa ställningarna för analt dessutom ;) )


    Jag håller med. Det är lätt gjort att man hamnar i "fel" hål i skeden om man ligger helt intill. Inte för att det är något att klaga på i och för sig, är jäkligt skönt med analsex i skedställningen. Vill man ha "vanligt" samlag så får man som man ligga lite längre ner än tjejen vid själva införandet, sen kan man kana tillbaka och ligga intill igen. 
Svar på tråden Sked