Citodon - syns i drogtest???
Citdon innhåller kodein, som omvandlas till morfin i kroppen. Huruvida detta ger utslag på drogtest vet jag inte, men jag skulle väl tro det.
Berro ju på vad de "letar efter" också.
Citdon innhåller kodein, som omvandlas till morfin i kroppen. Huruvida detta ger utslag på drogtest vet jag inte, men jag skulle väl tro det.
Berro ju på vad de "letar efter" också.
Citodon är ju en vanlig värktablett som inte är narkotikaklassad så du behöver nog inte oroa dig.
Du har ju receptet att visa för dom om det skulle visa sig nåt på testet!
Om det nu skulle ge utslag, då kan du väl be om ett läk.int från tandläkaren som skrev ut Citodonet? På så vis får ju skaen sin naturliga förklaring. Lycka till!
Men TS; be om ett läk.int från tandläkaren, så ordnar det sig!!
Vi tar mycket drogtester på vårt jobb och är medvetna om att positiva utslag ibland kan bero på mediciner.
När ett prov är positivt så kontrollerar vi om personen äter medicin. Om så är fallet räknas provet som godkänt = negativt.
Ring upp och tala om det innan svaret kommit. De har ju frågat och du har sagt nej. Det kan tolkas fel när provsvaret kommer!
Men,gud..fattar inte att folk kan svara "säkert" på frågor som är helt fel..men ,men..i deras värld.....
Det syns INTE på drogtestet att det är såna preparat..Om något är lite avikande så söker dom efter supstansen..och finner Citadon..så...
Nej,det jag menade att om man tar ett drogtest,så letar man inte efter då tex citodon.Om dom finner något avikande på resultatet så letar dom upp den supstansen
Ja,vännen du oroa dig helt i onödan,men det är ju klart man vill ju vara "prickfri" på ett nytt jobb...
Om nu det syns att du har tagit citodon,treo-comp..sömntabletter osv..så skallras det bort..dom svaren är inte relevanta.
*L*..men tänk så här vett ja..
Du är en hel rak ärlig nybliven anställd på ett nytt och spännande jobb :=)..
Dom ska vara glada över att en anställt nojjar sig över citodon!