Inlägg från: Tehya |Visa alla inlägg
  • Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Tehya

Oj det var en bra fråga..
    Skriver du själv?

Själv sitter jag och skriver om metoden..

• Tehya

haha jo, det har vi också fått inbankade i hjärnorna att vi aldrig, aldrig, aldrig får skriva "man". Men det är så bekvämt att göra det.

Men är det sånna saker så är det väl inte så farligt?=) Vad skönt att ni inte har så mkt kvar att skriva, själv har jag nästan hela arbetet kvar..eller ngt...bara 20 dgr kvar innan deadline. *pust*

• Tehya

Nasse liten: jag är precis likadan! Gör allt i sista minut.
    Vad skriver du om?

Det går sådär..har precis skrivit klart metoden. Ska försöka observera ikväll.:) Men har fortfarande en massa kvar att göra..

Springsteen: Hur gick det för er? Det kanske är lite tidigt att veta kanske?

Håller tummarna för er båda!

• Tehya

Syftet med min uppsats är att studera interaktionsmönstret mellan kvinnliga och manliga spelare i spelet Counter Strike Source.

Nasse liten: Det verkar faktiskt väldigt intressant det du gör!

Igloo: När ska din uppsats lämnas in?

Mojo79: Du är ändå välkommen

Hade handledning igår, kände att vi förstår varandra bättre nu iaf! Det är alltid skönt att handledaren förstår en! Hade lite småpanik över att få klart allt inom två veckor men man kan få dispans! Pheww!

• Tehya

angelika79: Vi sitter nog i samma båt. Har hittills bara skrivit 15 sidor och ska vara färdig den 21:a maj. Har noll ork att skriva pga diverse saker som hänt under tiden. (Klarade av teoriprovet i onsdags (bil)!!) Har pratat med min handledare och får skriva klart i sommar..skönt! Men ska försöka få klart uppsatsen så fort som möjligt.

• Tehya

SaddePadde: Hur mkt har du kvar att skriva då?

• Tehya

angelika79: Jag vet faktiskt inte hur det blir. Men jag ska nog inte stressa eftersom det blir bara fel om man stressar fram ngt (citat från min handledare! )

Tack tjejen! Jag skulle bara prova att skriva och fick ändå godkänt. Känns lite som att jag "fuskade" mig till ett godkänt. Kan ju inte så mkt..så det blir till att läsa teoriboken inför uppkörningen. Var tvungen att göra allt det här innan jag flyttar upp till sthlm i juni. Jag håller tummarna för dig!

SaddePadde: Du kan ju alltid skriva här om du har några frågor. Finns säkert många som kan hjälpa till med diverse frågor.

• Tehya

angelika79: Berätta hur det gick sen!:) Ut o gå i 30 minuter och skriv sen..det är riktigt skönt. Ska nog ta mig ut nu i vårsolen och promenixa en stund..annars är det så lätt att bara vara hemma och skriva.

Svar på tråden C-uppsats