Inlägg från: Tehya |Visa alla inlägg
  • Tehya

C-uppsats

:-O Hur gick det till?? Går det inte att fixa till det så det går att använda?

Själv har jag kommit igång igen med skrivandet men lär inte bli klar innan den 21:a maj. Har tappat motivationen totalt..

• Tehya

Jag håller tummarna för dig!

Hehe jo..det känns ändå rätt omöjligt att bli klar fram tills dess. Har inte ens fått in så mkt från mina observationer eftersom de kvinnliga spelarna antingen inte är online eller så kommer dom inte till servern för att spela (även vi avtalat tid), dom verkar inte fatta att detta är viktigt för mig. *grrr*

• Tehya

Taggtroden: Hej på dig och välkommen! Jag förstår att det är nervöst för dig men ta det lugnt och ändra det som behövs ändra (om du behöver det), det kommer nog att gå bra!=)

Angående det där med att skriva ner på en intervju eller inte, jag har fått lära mig att man kan göra som man vill. Det är bara en aning svårare att fånga allt som sägs medan man skriver dock. Det kan man ju skriva i metoddelen?

Kramar på dig! Allt löser sig till slut! (Jag borde lyssna på mig själv ibland )

Härligt att jag/vi får lite pepping! Tackar, det behövs!

• Tehya

Det är nog ingen fara ska du se!

• Tehya

Andas djupa andetag. Gå och lägg dig en stund och blunda, tänk på en plats där du känner dig lugn och harmonisk så ska du se att du somnar. Han kommer nog inte att svara nu ändå så det hjälper nog inte att du stannar uppe hela natten. Det kommer att gå bra till slut.

Ska nog själv lyda mina råd och sova. God natt tjejen och försök vila nu. Håller tummar och tår för dig!

• Tehya

Hehehe vad bra! Du ser, bäst att inte oroa sig i onödan.

• Tehya

Usch! Det var ju mindre bra men nu kan du iaf slappna av lite och kanske sova en stund?

jag hade gärna velat sova en stund men måste skriva på uppsatsen. Var tvungen att gå upp tidigt för att "rädda världen" och lämna blod

• Tehya

Smitta mig massor! Sitter och plågar mig ännu på metoden! Har tappat bort mig och nästan börjat skriva av boken...aj aj! Smiter in i fl heeela tiden..usch bush...

• Tehya

jag har fastnat där med.. Kan inte skriva ngn analys för att tjejerna inte tar mig på allvar när jag ber dom att spela så jag kan observera.

• Tehya

oj..försökt i ca 2 månader nu. Har letat ljus och lykta efer kvinnliga spelare..det finns tyvärr inte så många i Counter Strike Source.

Svar på tråden C-uppsats