• Oktober Längtan

Nostalgitripp, gamla SKITroliga reklamer!?

Fick idén av en kompis när vi satt och försökte minnas alla gamla roliga reklamfilmer som gått genom åren men misslyckades ganska bra!

Så har ni några gamla godingar ni kommer ihåg?? Skriv ner de här, men max 15 år gamla så att alla har en chans att veta vad det är för reklam

Gott skratt allihopa!

• Svar på tråden Nostalgitripp, gamla SKITroliga reklamer!?
  • Jonna79

niamh: Ja, ja! Den var i samma klass som pampersreklamen, riktigt fånig!

• sussiegull

norrlands guld ol, nar ett rockband sjunger 'sma sma ord av karlek' eller nat. det ar allt jag minns. kan nagon uppfriska mitt minne?

• Angeltiger81

kommer ni ihåg de två måsarna som sattoch hälsade på varandra hollo kaj, hallo börje... den e så kul hahaha

• RiaRa

Jag gillar kaj och börje. Vi skulle åka med englandsbåten när det härjade som värst på tv.
    Heeej Kaj. Hallååå Börje var en vanlig fras under resan.

• pemma

jag bara älskar den när ungen ligger på golvet o leker med bilen.. drar upp den o så far han efter bilen ut ur rummet... skratta så ja grät första gången o den e bara så bra än!

• Angeltiger81

KOmmer ni ihåg på kanal 5 när de var slut på reklamen förre julen tror jag en kamel likande monster som hoppas upp från en låda den skrattade jag år så mycke varje gång jag såg den...

• dala82

niamh
    Oxh så fortsatte hon med " det var som min huuuuud sa till mig: fortsätt med Dove" Suck! Skittöntig!

• dala82

Kommer ngn mer ihåg den här reklamen? Ingen i min närhet gör det, så jag börjar tro att jag har drömt...

Den börjar typ med "har du undrat vrför ditt hår ser ut som det gör på morgonen..?" Sen får man se hur en gorilla tassar in på natten till en kille som ligger och sover. (Jag skrttar ihjäl mig nu när jag skriver t.o.m.) Sen får man se hur den här gorillan drar killen i håret och släpar honom så håret dras mot golvet. Ser typ ut som om gorillan dammsuger m killens hår. :D :D :D HAHAHA

Kommer ngn ihåg den?

Svar på tråden Nostalgitripp, gamla SKITroliga reklamer!?