I just can't understand it...
Men det är ju så dyyyyyyrt! Tror det är mycket det som spelar in!
Men det är ju så dyyyyyyrt! Tror det är mycket det som spelar in!
Gud nej! Jag köper inte rättvisemärkta kläder, och jag mår inte alls dåligt över att jag köper BILLIGA och ofta SNYGGA kläder på Ullared. Förstår inte varför folk gnäller över detta?
Jag ser inte ut som "alla andra", ändå kommer mycket av mina kläder från veromoda/HM och gina tricot.
Men tråden handlade ju inte ens om detta? Det här är ju en annan femma, och en heeelt annan diskussion! Detta är moraliskt/etiskt, och har ingenting med varför alla handlar på HM att göra.
Jill, hon har nog rätt i det hon säger... Har du inte sett tilräckligt med Insider för att förstå vad hon menar?
Rokka Jill skrev 2007-04-29 21:37:38 följande:
Måste bara få fråga: Om nu chefen visste hur heeeemskt det var när deras kläder tillverkades, + att han berättade det för dig, OCh gav dig byxor som du uppenbarligen tog emot även om du inte kunde få dig själv att använda dem för du är en så god samarit som alltid tänker på andra människor när du väljer dina kläder...Varför dejtade du honom?
Jag menar, om du nu är så noga med vad du tar på dig så måste det vara väldigt jobbigt för dig att dejta en kille som sponsrar ett av dessa förfärliga företag, eller?
Jag tror nog du är lite för blåögd och gärna VILL tro att du gör människorna en tjänst när du köper dyra kläder från fina märken.
Tragiskt. Förstår inte hur TS kunde ha tid att störa sig på alla andra när hon har så mycket för sig som hon hävdar.
Ååååh, detta är så tragikomiskt. Det roligaste av allt är att köra TS inte kan erkänna sina misstag utan försöker dölja spåren.
Oj, TS har plockat bort adressen till bloggen från sin presentation!
Shit, hon fortsätter ju med den här sjuka försäljningen!