Inlägg från: Giz the wiz |Visa alla inlägg
  • Giz the wiz

I just can't understand it...

kollade in den klänningen och det var det fulaste jag sett på ett bra tag, skulle inte ens ta på mej den när jag storstädar källarförådet.
    och sånt betalar folk för? *förvånad*

soffi86 skrev 2007-04-29 20:22:20 följande:
    Karpet - Burberry är ett underbart märke - kolla in kläningarna jag köpte därifrån i mitt galleri.
  • Giz the wiz

sa det inte till ngn, klänningen är en sak och det var min åsikt om klänningen. och det var min åsikt att dom var fula.

soffi86 skrev 2007-04-29 20:47:30 följande:
    Humbela humbela humbela humbela: Okej tråkigt att du känner så. Jag hade dock aldrig kunnat säga så till ngn, det är elakt.
  • Giz the wiz

skillnad på person och sak ju ts

• Giz the wiz

tänk jag som var säker på att det stog i T´s regler att kopior är olagligt.
    kanske time att kontakta mina kontakter där.
    Hoppet och längtan skrev 2007-05-04 22:59:53 följande:

Hmm säljer du på Tradera med? www.tradera.com/category/auctionlist.aspx
  • Giz the wiz

dessutom tyckte jag ts påstog att dom inte kommer upp i 15.000 per år för att slippa skatta, ja tjena i den där takten så kommer ni nog upp i det innan semestern.

och psst klänningarna är lika fula på tradera inte ens en billig auktionssajt kunde ge dom klass.

• Giz the wiz

tycker dessutom att om man säljer äkta vara så tar man väll bilder som gör märket till sin rätt?
    fast då syns det nog att det är fejk

• Giz the wiz

jag har förklaringen på auktionerna sniket att bli av med dom när ni hade bud å allt men men som sagt är olagligt att sälja kopior.

• Giz the wiz

du ts blir det rea på kläderna nu eller, tror ju knappast "säljaren" tar tbx det

• Giz the wiz

nja den framhäver nog dubbelhakorna lite väl men hade gjort sej snygg på skolavslutningen det måste ni ju hålla med om

TS fasnade du med fingrarna i t-bordet när du skulle uppdatera?
    jag vill ju köpa städrocken så gubben har ngt när han knäskurar golv å slavar här hemma *seeeeexy.........NOT*

• Giz the wiz

den är nog inte borta, bara flyttad.
    för logiskt sett så har dom ett "lager" som dom sitter på.
    Så det poppar nog upp ngn stans som budera, blocket, e-bay osv.

• Giz the wiz

*sjunger*
    goooooing to the chapel and we gonna get ma a a aaaaarried, goingn to the chapel of loooove....
    (sorry för den dåliga skön sången å den totalt kassa engelskan )

• Giz the wiz

nä men nu ångra sej nog ts igen å behöllt dom för nu funkar inte länkarna.

WOHO ts ska gifta sej och lägg märke till att tärnorna ska va i tripp, trapp trull (36,38 å 40 )

• Giz the wiz

hahahahaha jag brukar iaf ta av prislapparna innan jag använder kläderna

foten skrev 2007-05-21 11:48:39 följande:
    "Känns den igen?www.brollopstorget.se/Annonser/"Haha, den är "använd en gång", men prislappen sitter kvar.
  • Giz the wiz

oxå nyfiken hur det gått....

vägen till giz hjärta går via kladdkakan =)
Svar på tråden I just can't understand it...