Inlägg från: HelleGbg |Visa alla inlägg
  • HelleGbg

I just can't understand it...

ja en anna sui klänning,marc jacobs klänning är ju inte det billigaste valet precis,,och tänk då om alla här plötsligt köpte märkes kläder så hade ju alla sett likadana ut igen,,oh det ville väl inte ts...???? eh,,eller???

• HelleGbg

man kan göra annat för miljön än att köpa dyra kläder.som sagt,dyra kläder passar inte allas kassor.....

• HelleGbg

ja men vilket bra förslag som ts kan ta vara på,,du började ju babbla mitt i tråden om att det var för miljön man skulle handla si eller så,då kan du ju börja ta och gå på second hand,där får du dels olika stilar,och även så återvinner du ju kläderna! bätte än så kan de knappast bli!

• HelleGbg
    Rokka Jill skrev 2007-04-30 10:05:07 följande:
    du verkar ha läst tråden, men missade inlägg två som ts skriver..jag köper kanske 10 % av mina kläder på HM och Lindex. resten försöker jag köpa antingen vintage, låna av mamma och just nu är jag SÅLD på Anna Suis klänningar liksom Marc Jacobs och Burberry. Hoppas, hoppas, hoppas klänningen blir de nya jeansen! Jag tycker också att ts har uttryckt sig klumpigt. Men då vet jag hur jag ska kunna lägga kritiken genom att läsa tråden
    öh..jaha...vad menar du???
  • HelleGbg

ja de e ju gööörsmart!!!!!! väldigt duktigt!! ha en fortsatt trevlig förmiddag och dag då!!

Svar på tråden I just can't understand it...