I just can't understand it...
Jag köper mycket av mina kläder på MQ, Vero-moda, Zara, HM, och Gina tricot
Jag köper mycket av mina kläder på MQ, Vero-moda, Zara, HM, och Gina tricot
Ärligt talat så tycker jag inte att det finns så mycket snygga "märkes-kläder" om det inte handlar om sportigare kläder.
Kollektionerna man ser på de stora modehusens visningar är GRÄSLIGA! Sidan som TS länkar till från sitt krypin bjuder också på totalt vidriga grejer. Sånt jag aldrig skulle sätta på mig ens om jag fick betalt! Och att betala för fula grejer bara för att visa att man har pengar är inte riktigt min grej... (Om jag nu hade haft några pengar
)
Jag tycker att det är ganska roligt att läsa att TS tycker att hon har mer hyffs än att säga att folk har fula kläder. Att däremot säga att folk är egoistiska utan några som helst efterforskningar mer än att personen i fråga handlar kläder av ett visst märke är tydligen OK? Även att skriva rader som "Men jag har fattat grejen - ohyffsade småfeta mammor utan liv skiter i barn totalt, miljön och hur man behandlar sina medmänniskor!" är tydligen inte heller så värst farligt.
Den här tråden handlar ju om allt möjligt nu tydligen och det måste ju vara trevligt för TS att få tala om hur mycket pengar hon har, hur berest hon är och vilka olika chefer hon dejtat... *suck*
Det blir så pinsamt på nåt sätt...
Än en gång en riktigt pinsamt och barnsligt inlägg från TS...
Anledningen att folk inte ifrågasätter de "personliga påhopp" du utsatts för, kan kanske vara den att det ses som mer "legitimt" att "klanka på nån som klankat på andra tidgare"... Om du förstår poängen?
För övrigt fattar jag inte riktigt det där med källarförråd. Var fick du det ifrån??
Hahahahhaha! Aldrig har jag hört på maken till mer berest och världsvan 21-åring!
Vilken tur att TS vet PRECIS vilka alla människor bakom "nicken" är, och PRECIIIS vad de människorna gör/har gjort förut. Fast ios, det hade nog inte spelat nån roll om Marc Jacobs VD funnits i tråden. TS hade antagligen vetat mest iaf. Om det är någon som undrar nåning om världen, mode, eller sig själv så kan ni fråga TS, hon vet nog!
Och tänk att jag, jag är varken underbetald eller tjock!! Å inte är jag 10-15 år äldre än TS heller!! Ser man på!! :-O
Roisin Dubh skrev 2007-05-04 20:25:10 följande: