Inlägg från: Roisin Dubh |Visa alla inlägg
  • Roisin Dubh

I just can't understand it...

mysrester skrev 2007-04-29 20:54:34 följande:
    Skulle aldrig ta på min nåt från kappahl eller lindex... *kräks*
    soffi86 skrev 2007-04-29 21:00:32 följande:
    Jag måste säga detsamma, mysrester: Bra sagt!
    soffi86 skrev 2007-04-29 21:03:01 följande:
    Nja..när man går på en människa och dess känslor/drar liknelser/säger att ngt är fult så är det samma sak.Man gör ju en person ledsen genom att säga att dess smak är dålig/grejer är fula.
    Hittade den här diskussionen imorse och det var ju riktigt underhållande. Skrattande

Jag instämmer med...
    Humbela humbela bumbela mumbela skrev 2007-04-29 20:35:45 följande:
    kollade in den klänningen och det var det fulaste jag sett på ett bra tag, skulle inte ens ta på mej den när jag storstädar källarförådet.och sånt betalar folk för? *förvånad*
    De där klänningarna hade jag inte tagit på mig om de så var gratis.

Här hittar jag klänningar jag verkligen gillar. Och jag kan nästan garantera att de är mindre mainstream än de där märkeskläderna TS så varmt puffar för (kan det bero på att du själv säljer? )

Vill du verkligen ha en egen klädstil? Gör som Di Leva och Lena PH - plocka fram symaskinen och skapa.
    ◄ ►
  • Roisin Dubh
    minili skrev 2007-05-03 19:28:29 följande:
    Och TS, namedropping av dyrare designers/märken du har och hur mycket pengar du tjänar, det är väldigt mycket "nya" pengar över det, genant.
    Namedropping är ganska viktigt om man vill få något sålt. För det har väl inte undgått någon att TS driver en blogg där hon säljer dessa "fina" märken? Flört

Hela tråden är ju inget annat än dålig smygreklam för dessa fula klänningar TS vill kränga.
    ◄ ►
  • Roisin Dubh
    soffi86 skrev 2007-05-03 21:37:15 följande:
    tyvärr säljer jag dem inte. Roisin Dubh - Du är bara ett av alla exempel på oproffesionalism.
    Jag skriver som privatperson nu. Och denna privatperson kan läsa. Så nog vet jag att du säljer. Förstår inte ens hur du kan förneka det. Skrattande

Jag citerar gärna om du vill att jag lägger fram bevis men då måste jag ha ditt tillstånd.
    ◄ ►
  • Roisin Dubh
    soffi86 skrev 2007-05-03 21:52:37 följande:
    japp...att det är JAG som säljer vill jag jättegärna att du bevisar. Men en av mina systrar säljer - varför jag har länkat till bloggen.
    Ok, hur förklarar du då följande formuleringar i dessa gästboksinlägg? "Vi" och "våra kunder"? Flört

"okej. jag vet tyvärr inte vad jag skall svara på det. våra kunder är nöjda och varorna är äkta."
    "nej det är nya grejer som importeras in utan mellanhänder varav det låga priset. det är äkta grejer och de kommer med tags och allt. kvitto med från fabriksbutiken/leverantören om man vill. Kolla på --INFORMATION-- och Pris/price"
    "Adriana, jag vet inte riktigt om du missförstått - vi köper UTAN mellanhänder pga kontakter (bodde i korea i 7 mån och känner en hel del klädesfolk runt om i världen). Sen är det tyvärr så att det blir så dyrt för de små affärerna att köpa in plaggen i så många led att tex ABCD har tvingats förstöra sitt rykte och nu cirkulerar det rykten om att de köper in fejk. Jag vet att det är väldigt billigt men jag får mina klänningar via direkta kontakter och hur fabriksägaren (som jag själv träffat flera gånger) sköter sina kontakter med chloé, max mara och Marc jacobs etc - det är inte mitt bord - jag får det jag beställer av honom med tags och "kvitto" (intyg) och det är det jag begär. Jag tror det är sånt som "blir kvar" efter leveranser och sånt för vi får bara två, max tre stycken av var klänning. Dock är klänningarna äkta - belive it or not. Du kanske kan fråga de "kändisar" som köper av oss tycker."
    ◄ ►
  • Roisin Dubh

Om du tror att förolämpningar om min vikt biter på mig bör du tänka om.

Det säger mer om dig själv än om mig.

◄ ►
  • Roisin Dubh
    Kanelflicka skrev 2007-05-03 22:01:14 följande:
    Ärligt talat TS, r inte det dags att be om ursäkt? Jag har efterfrågat en ursäkt av dig tidigare i den här tråden men du kunde inte klämma ut ur dig "förlåt". Sedan dess har du uttryckt dig minst sagt klumpigt flera gånger... Jag vet med säkerhet att du har blivit tillsagd om dina inlägg i den här tråden, är det inte dags då att visa mer hyfs mot oss och låta bli skriva nedsättande kommentarer?
    TS borde åtminstone tacka för all fin extrareklam hon fick nu med allt detta fokus. Nu kanske hon och syrran får någon billig klänning såld.

Hmm? Jag funderar över hur professionellt det är att använda en hotmailadress när man driver företag. Var finns förresten info om F-skattesedel och allt det där man bör meddela när man bedriver näringsverksamhet? Jag hoppas ni betalar moms? amoi.blogg.se/_information_.html
    ◄ ►
  • Roisin Dubh

Hela företaget stinker olagligt.

◄ ►
  • Roisin Dubh

TS du kan inbilla dig själv hur mycket du vill att alla som tycker skräpet du säljer är skitfult bara är avundsjuka. Men faktum är att alla inte vill strutta runt i gräsliga kläder som t.ex. den här "skapelsen". amoi.blogg.se/images/832_1177704568.jpg

Vissa av oss har gränser.

◄ ►
  • Roisin Dubh

Hoppsan där fick du ju lite mer reklam minsann. Skrattande Gratulerar! Det bjuder jag på.

◄ ►
  • Roisin Dubh
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:19:08 följande:
    mmm roisin om du gick ner lite skulle du också komma i den
    Ha ha, du ger inte upp va?

Jag är ledsen om min kroppshydda skrämmer dig. Men jag är betydligt vackrare utan någon grön städrock. Jag tror alla är vackrare utan grön städrock.
    ◄ ►
Svar på tråden I just can't understand it...