• Nessii

I just can't understand it...

Jag är en småfet morsa som köper HM o Ullaredskläder o jag har inte alls dåligt samvete över det. Jag är inget sk WT med sönderblonderat hår.

KLäderna som man kunde se i din blogg var inte alls min stil och jag skulle inte vilja betala 1500:- för en grå/brun eller färgad trasa.

Hur kan du veta att tyget som alla dessa superdesigners använder sig av inte är färgat av "lilla mummu" i Bangladesh. Även stora märken köper väl in billiga tyger. Att det sen kanske sys upp av vuxna människor med drägliga löner det är en sak. Jag tycker att det är skrämmande att ett plagg kan kosta många tusenlappar bara för att det är en "kändis" etikett på den. Även en klänning som kostar 3000:- får kräksfläckar på sig som inte går bort. Hellre lite lort på en 200:- trasa än en 3000:- trasa.

Om att ljuga... När det handlar om att kunna tjäna pengar så ljuger nog de flesta människor mer eller mindre.

• Nessii

det som är ännu mer komiskt är att de är mellan 10 och 15 år äldre än mig!

Det heter äldre än JAG... inte mig.. (OT)

• Nessii

OT: kollade slideshowen på chloe sidan... shit vad läskigt det ser ut när modellernas knän är kraftigare än låren..

Hmmmm jag kanske bara är avis för att mina lår är tjockare o de gnider mot varandra när man går o för att jag är för tjock för dessa kläder.. MEN jag är iallafall inte "uska"

Svar på tråden I just can't understand it...