Inlägg från: Rulltrappa |Visa alla inlägg
  • Rulltrappa

I just can't understand it...

jag köper mycket kläder på hm, men jag kan inte påstå att jag jag ser ut som resten av stan för den sakens skull. det är väl mer en fråga om hur man kombinerar kläderna och vilka detaljer/accessoarer man använder. för att inte tala om smink och hår.

• Rulltrappa

men klänningarna på sidan kanske är jättefina på ts. borde hon inte lägga upp bilder på sig själv iförd dessa kreationer så att vi förstår bättre hur fina de är?

• Rulltrappa
    Kanelflicka skrev 2007-05-03 22:34:39 följande:
    Jag undrar vad jag har för yrke och kroppstyp i TS ögon, vore intressant att veta vad hon läser ut utifrån mitt nick...
    själv skulle jag gissa på att du gillar bullar. fast jag är inte tillräckligt säker för att gissa mig till din kroppstyp. ;)
  • Rulltrappa

jag tycker att det är en lite lustig fråga att ställa i en community som har förvirrade småbarnsmorsor som en av sina stora målgrupper. när jag handlar kläder ser jag det som ett bra köp om jag överhuvudtaget får med mig rätt storlek...

• Rulltrappa

och även om så är fallet, finns det då en särskild undersköterskestil som bara består av lindexkläder?

• Rulltrappa
    Luddvar skrev 2007-05-03 22:54:57 följande:
    Här är en!!*vinkar febrilt*
    skäms på dig! hör du inte att det är samma sak som att leva på socialbidrag. fy dig för att du har en utbildning och lever på att ta hand om sjuka människor...
  • Rulltrappa
    Luddvar skrev 2007-05-03 23:05:07 följande:
    Skäms verkligen. Och det värsta av allt är att jag handlar en del på postorder!!!Men fet är jag inte men det kommer väl...För att svara på TS så skulle jag inte se skillnad på ett par jeans från nått modemärke vad de nu kan heta eller ett par från HM. Det kanske en vansinnigt modeintresserad person kan men jag lägger min energi på andra saker. Utbildning, barn, man, äta and so it goes around.
    jag får väl erkänna att jag har hyst ett visst förakt för postordershopping. men jag blev ödmjuk i samma stund som jag fick barn...
Svar på tråden I just can't understand it...