Inlägg från: Luddvar |Visa alla inlägg
  • Luddvar

I just can't understand it...

hobnob skrev 2007-05-03 22:44:11 följande:
     Oftast är det de som tycker de är så "annorlunda" och "speciella" som är osäkra och måste hävda sig genom kläderna.
    Plus att de måste tala om för oss vanliga dödliga att de verkligen bär märkeskläder för jag ser inte sånt iallafall ha ha. Men oj, tänk om folk dömer mig efter mina Ellos-linnen.... Undrar vilken stämpel jag har egentligen? Low-super-mega-white-trash?
  • Luddvar
    Rulltrappa skrev 2007-05-03 22:53:13 följande:
    det var ett jävla tjat om undersköterskor, finns det många här eller?
    Här är en!!*vinkar febrilt*
  • Luddvar
    soffi86 skrev 2007-05-03 22:54:46 följande:
    ojojoj - är de inte tandsköterskor så är de undersköterskor, jobbar på hemtjänsten, är sjukskrivna, soc-fall eller vårdare.
    Eller säljer gardiner......
  • Luddvar
    Rulltrappa skrev 2007-05-03 23:00:22 följande:
    skäms på dig! hör du inte att det är samma sak som att leva på socialbidrag. fy dig för att du har en utbildning och lever på att ta hand om sjuka människor...
    Skäms verkligen. Och det värsta av allt är att jag handlar en del på postorder!!!FörvånadMen fet är jag inte men det kommer väl...

För att svara på TS så skulle jag inte se skillnad på ett par jeans från nått modemärke vad de nu kan heta eller ett par från HM. Det kanske en vansinnigt modeintresserad person kan men jag lägger min energi på andra saker. Utbildning, barn, man, äta and so it goes around.
  • Luddvar
    Rokka Jill skrev 2007-05-04 22:45:54 följande:
    åh så puffade du mitt svar... op fler får reda på att jag faktiskt kan tänka mig att dra på mig ULLARED kläder
    *He he. Nu vet jag att Rokka Jill handlar på Ullared. Bara hon inte får reda på att jag är en sketen undersköterska med STOR risk att bli fet*
  • Luddvar
    Roisin Dubh skrev 2007-05-04 23:00:36 följande:
    Vill ni höra något spännande?Jag är fet och har faktiskt en undersköterskeutbildning i bagaget? Om det är dessa faktorer som förhindrar mig att spöka ut mig i clownblusar eller tantklänning med paljetter så tackar jag min lyckliga stjärna för detta.Till på köpet råkar jag vara 35 år men inte ens detta faktum får mig att tråna efter tantmodet.
    Ha ha ha ha. Gud så bra. Skrattande
Svar på tråden I just can't understand it...