Inlägg från: julmusten |Visa alla inlägg
  • julmusten

I just can't understand it...

TS, vad for Marc Jacobs och Burberry far du tag pa i Sverige?? For ar den inte sydd till dig personligen sa kan du nog vara ratt sa saker pa att det ar ett barn i Honduras eller nat som har sytt det du har pa dig.

Jag tror att de flesta svenskar inte har dessa grejer for att de faktiskt ar ratt sa svaratkomliga i Sverige. Det finns kanske en eller tva affaren som har en eller tva klanningar och that's it. Da ar det hur mycket lattare som helst att dra till HM, kopa nat billigt och sen inte behova tanka sa mycket mer pa grejen.

For ovrigt sa tycker jag att markeshysterin ar pinsam i Sverige. Och de som koper lite fiiiinare grejer har bara samma himla grejer eftersom utbudet ar sa litet.

• julmusten

Kaneela, hela TS ar lite swenglish faktiskt. Men jag har inte vagat saga nat. Inte for att jag ar underskoterska eller sa, men jag ar ju hemmafru och vad vet vi??

• julmusten

Och med TS menar jag sjalva titeln, inte TS sjalv sa klart. Jag vet inte sa mycket om TS, forutom att hon gillar klanningar och har bott i Korea i hela 7 manader.

• julmusten

Jag gillar faktiskt originalen av de klanningar som TS saljer; tycker det ar jattefint med stadrockar och clownblusar!! Men jag tycker inte det ar sa himla viktigt att tala om for resten av varlden som inte tycker som jag, att de ar smafeta, foraldrade underskoterskor.

Sen sa vet jag inte om jag tycker det ar sa mycket battre att till vilket pris som helst fa TS att kanna sig lika puckad som de manniskor hon sjalv forsoker trycka ner.

Jag vill i alla fall inte sjunka till TS niva sa jag onskar henne lycka till i framtiden, och hoppas att hon om nagra ar inser hur pinsam den har traden ar.

• julmusten

RD, men det ar inte kass manniskosyn att skamta om de som ar taskiga da??? De fortjanar det eller nat????

• julmusten

Jag tycker bara att det ar valdigt mycket blaj fram och tillbaka i traden och att alla faktiskt ar ungefar lika taskiga. For mig spelar det inte sa stor roll vem som sa det forsta taskiga, tva fel gor inte ett ratt eller vad man nu sager.

Jag har inte last hela traden sa jag visste inte att TS har skamtat at dig och din kladstil, (hur hon vet hur den ar vet jag inte heller). Och vad det galler vad hon gor med sin business sa far det sta for henne.

Jag tycker bara inte att det ar sa himla tolerant och bevis pa respekt att skriva ett langt inlagg om det. Tolerans kan man inte snappa pa nasan med.

TS ma ha asikter som ar taskiga, men ar vi sa himla mycket battre om vi bjaffsar tillbaka ar val egentligen det enda jag forsoker saga.

• julmusten

RD, jag har val uppfattat skamten om kladerna som nagot som ar riktat mot TS eftersom hon saljer dem.

Svar på tråden I just can't understand it...