Inlägg från: Kanelflicka |Visa alla inlägg
  • Kanelflicka

I just can't understand it...

Ärligt talat TS, r inte det dags att be om ursäkt? Jag har efterfrågat en ursäkt av dig tidigare i den här tråden men du kunde inte klämma ut ur dig "förlåt". Sedan dess har du uttryckt dig minst sagt klumpigt flera gånger...

Jag vet med säkerhet att du har blivit tillsagd om dina inlägg i den här tråden, är det inte dags då att visa mer hyfs mot oss och låta bli skriva nedsättande kommentarer?

• Kanelflicka

Alltså TS, vilken dubbel moral!
    Du säger att du blir sårad när någon säger att klänningen på bilden var ful och efterfrågar mer hyfs men samtidigt själv kallar folk för tjocka, dumma osv...

• Kanelflicka

"Kanelflicka: ursäkt? Till dig? puss på dig du är ju så söt!!"

Du kan behålla dina pussar för dig själv.

• Kanelflicka

Är det bara jag som ser samband mellan stor kärlek till Marc Jacobs klänningar och oförmåga att föra en diskussion på ett respekfullt och moget sätt?

• Kanelflicka

soffi86,

vad förstår inte vart du vill komma med dina påhopp mot folk.. Du vet ju mycket väl att du kommer få en varning. Det är riktigt omoget och löjligt att beter sig på det här sättet.

• Kanelflicka

Jag föreslår att alla inlägg riktade till TS ska börja med "lilla gumman"

• Kanelflicka

Glas, fast det är ju ändå ganska ekologiskt

• Kanelflicka

Jag undrar vad jag har för yrke och kroppstyp i TS ögon, vore intressant att veta vad hon läser ut utifrån mitt nick...

• Kanelflicka

Det här tråden kanske borde flyttas till "Ockult" eftersom TS verkar försöka bevisa att hon kan "se" och kan avgöra vad vi jobbar med och hur mycket vi väger..

• Kanelflicka

Rulltrappa nej, jag är inte så förtjust i bullar...

• Kanelflicka

Silentwings, du kanske (precis som TS) ska låta bli att satsa på att bli sierska...
    Jag är varken finnig, tjock, sosse eller jobbar på ålderdomshem

• Kanelflicka

Ok, tillbaka till sakfrågan. jag undrar hur speciell man skulle vara om alla skulle klär sig i märker kläder?

• Kanelflicka

"Mitt värde sitter inte i mina kläder. Jag köper det mesta på HM och Lindex och sätter på mig det jag trivs i och känner mig snygg och bekväm i. Sen om någon tycker att jag ser ut som "alla andra" skiter jag i."

Amen to that!

• Kanelflicka

Jag är verkligen inte avis...varken på fula gröna städrockar eller ett taskigt attityd...
    Vad har du emot undersköterskor? Varifrån kommer sådan förakt mot en yrkesgrupp? Att de inte har råd att köpa dyra kläder?

• Kanelflicka

Men TS, varför är det en sakfråga till dig vad andra har på sig? Alla har inte samma intresse för kläder och mode & alla vill inte eller kan inte köpa märkeskläder. Andra väljer att utrycka sig på annat sätt

Svar på tråden I just can't understand it...