Inlägg från: soffi86 |Visa alla inlägg
  • soffi86

I just can't understand it...

usch nej lacoste är inte alls min stil.

• soffi86

bonaqua: sen när började lacoste ha en liten elefant som logga. tror det är krokodil.

sen är jag nog ingen logo girl på det sättet med Fendi F:en eller Gucci G:en utan tycker att vissa märken gör finare kläder än andra. men som tex GG på Gucciväskorna är inte alls min stil...

• soffi86

njae - jag tycker att Chloés, Marc Jacobs, Miu Mius, Sonia Rykiels, Bottega Veneta och Balenciagas handväskor är fina den här säsongen (de har en liten logo skylt inne i väskan och det kan jag leva med). Detsamma med Thomas Wyldes väskor (vissa av dem).
    i klännings väg är det nog Chloé, MJ, Burberrys med stenar, sonia rykiel, BCBG Max Azari, Rebecca Taylor, Nicole Miller, Anna Sui och Michael kors (lite). Tippsar även om Matthew Wiliamsons svarta klänning med röd/vita blommor.

• soffi86

oj vad aggresiva ni är. sluta upp med det på momangen.

• soffi86

1991 - kul att du nämmner cheap monday - jag dejtade deras logistikchef för ett par månader sedan och det jag fick reda på av honom ang deras kläder, lixom det han visste om ex Gina Tricot är HELT skrämmande. Han försökte ge mig byxor från Monki och Cheap Monday men jag kunde inte med att ha på mig dem. Jag tycker det är egoistiskt av er som har billigare kläder på er - speciellt mammor - när de är gjorda av barn i tredje världen under extrema förhållanden. Att man kan med sig själv. Likaså att säga att någon har fula kläder?? Vad är det för skit? Har jag sagt ngt om era HM kläder? Nej, det har jag inte. Jag har lite mer hyffs i mig. jag tycker det är skrämmande. Likaså att lägga en hundring mer per plagg på att ha rättvisemärkta kläder. Det tycker jag är helt absurt. Men jag har fattat grejen - ohyffsade småfeta mammor utan liv skiter i barn totalt, miljön och hur man behandlar sina medmänniskor!

• soffi86

91:an och kanelflickan - i love you! Jag har nog aldrig skrivit i en tråd med två så otroligt enastående kvinnor, med sådant bred bildning samt sådana kunskaper. Jag menar Marie Curie - släng dig i väggen!

Brandelskan: Jag kan tänka mig att du lever ett otroligt fabulöst liv med att tycka att det är ok att säga att folk har fula kläder och diverse utrensningar i källarförråd etc men om nu sanningen skall fram och för att göra dig överlycklig för att du skall få rätt så kan jag skriva det: Jag är 21 år och har nog mer pengar ihoptjänade av mig själv än de flesta andra 21 åringar i detta avlånga land. Av trådsvaren att dömma även dem som skriver inlägg här, där du - den oemotståndliga drottningen -huserar med de bästa kommentarerna/svaren! De visar verkligen vilken enastående intelligensnivå du har! Jag är helt stum!

i hate your face: ok du pratar om bomull vilket var bra men jag skriver på om fabriksarbetarna och vart kläderna tillverkas, alltså vart plagget sys, av vem och under vilka omständigheter. hoppas mina klänningar görs på ett schysst sätt och att jag slipper tycka illa om ditt vackra ansikte i fortsättningen, hata är nämligen inte min grej.

Glas - relativt välskrivet men tyvärr utan att ha läst inläggen jag skrivit ordentligt. samt de andra medlemmarnas inlägg i denna underbara tråd. det gör mig inte upprörd, bara en liten anmärkning där min sköna!

Däremot är det INGEN som ifrågasatt de personer som kommit med personliga påhopp gentemot mig - att jag klär mig fult osv.
    Ja, med ännu mer belägg kan jag säga såhär: Småfeta mammor utan liv är de mest ohyffsade och otrevliga varelserna. Roligt att så många tar åt sig av att jag skrivit just "småfeta och ohyffsade" visar ju bara att det stämmer iom att så många tar åt sig.

Oh dear - toudelooou - och javisst, jag glömde - puss på er!

• soffi86

jo förresten om det inte framkom tydligt nog i mitt förra inlägg - jag är offantligt rik.

jag har otroligt snygga kläder - annars skulle jag inte kunna vara det.

jag älskar kläder och belive it or not - jag har andra intressen också: jag spelar golf, rider och seglar. När jag inte simmar mina 1000 m varannan dag. Och får en lucka mellan jobbet, festandet, vännerna och shoppingrundorna.

• soffi86

hmm...daaaaaaarl' läs mina inlägg igen. jag refererar till...låt säga...ALLA!

• soffi86

nej tyvärr undersköterskorna anfaller!

Svar på tråden I just can't understand it...