Inlägg från: reserverad |Visa alla inlägg
  • reserverad

I just can't understand it...

TS, 247, vad menar du?

• reserverad

Lilla gumman, pratar du med mig eller?

Jag tror jag vet ganska mycket mer om affarsvarlden an du. Har du doktorerat i International Business & Management vid 21 ars alder? Har du drivit tva framgangsrika bolag i over 13 ar? Hur mycket kan du om lagar och etik?

• reserverad

Kaxet, jag tycker ocksa den ar ful. Men jag ar lika smal som Claudia Schiffer, kan jag tycka det anda eller maste jag vara tjock for att tycka det?

• reserverad

Brandelskan, du har sa ratt. Varldens smartaste 21-aring finns har pa FL. Med erfarenhet och mognad langt utover hennes unga ar. Jag ska passa pa att fraga Michael Kors hur det egentligen ligger till nasta gang jag traffar honom.

• reserverad

Kaxet, och jag ar varken svensk eller sosse. Hmmm, cash och utbildning har jag ocksa i overflod sa jag undrar vilken vinkel ts ska valja for att dissa mig. Vantar med spanning.

• reserverad

Kanelflicka, du ar ful och finnig, jattetjock, jobbar pa alderdomshem och har ingen man for ingen vill ha dig for att du ar sosse och sa ja*la korkad.

Skojar bara.

• reserverad

Haha! Hon hittade ett satt att dissa mig. Jag visste val det.

• reserverad

Jag har kollat upp det hela nu och det handlar absolut om stoldgods. Ingen tvekan!

Svar på tråden I just can't understand it...