I just can't understand it...
Men lilla gumman, tror du att HM informerar om hur deras arbetare har det i bangladesh? Att de har 8h arbetsdag, flextid och 80% lagstadgad sjukersättning? *give me a break!* mohahahah
Men lilla gumman, tror du att HM informerar om hur deras arbetare har det i bangladesh? Att de har 8h arbetsdag, flextid och 80% lagstadgad sjukersättning? *give me a break!* mohahahah
japp...att det är JAG som säljer vill jag jättegärna att du bevisar. Men en av mina systrar säljer - varför jag har länkat till bloggen.
du kan inboxa dina "bevis".
Vad har jag skrivit till Anne M???
Anne M - sorry om du trodde det var till dig - det var till roisin Dubh
jo absolut - det har jag skrivit och ingen annan - men det är flera stycken som håller på med bloggen och min syster är den som säljer. Så vi kan säga såhär Sara, min ena syster säljer, Carro, lina och jag hjälper henne - Sara bodde med oss i korea och vi var tillsammans och träffade fabriksägaren. jag vet inte vad du vill ha för svar. men så är det. Sen om jag använder "jag" och "vi" ja det får du tolka som du vill men klänningspengarna hammnar inte på mitt konto iallafall.
Roisin, din vikt skiter jag i men att du när jag ber dig inboxa går in i andra gästböcker och tar grejer jag skrivit tycker jag är wierd. men men, ok.
Sen när det gäller klänningarna och det tror jag bara ni är missunsamma ändå för att det är en sådan strålande idé och för att klänningarna gått som smort. Det bor en sosse i varje svensk.
Kanelflicka: ursäkt? Till dig? puss på dig du är ju så söt!!
varför skulle vi göra det - 15 000 om året är det. och dit har vi inte kommit än.
mmm...jag vet inte men att ABCD och Sara har samma leverantör.
Vad Sara och fabriksägaren kommit fram till vet jag inte men sara skulle aldrig köpa stöldgods!!
näää - men en kram då? bar en liten en...
mmmhhhmm - men vi har ju inget företag, iallafall inte ngn av oss. det behöver vi inte än vi har redan kollat med skatteverket.