I just can't understand it...
nej vi/hon litar väl på fabriksägaren? Vad jag vet så ljuger koreaner ytterst sällan
nej vi/hon litar väl på fabriksägaren? Vad jag vet så ljuger koreaner ytterst sällan
nej men du har aldrig bott i asien eller? Jag bodde där i sju månader och det funkar inte alls som här i sverige. Han visade oss klänningarna o allt såg och verkar bra ut.
silentwings: har du bott i asien? nej. iallafall inte i korea. skall tänka på det när jag sitter och skakar galler, gumman.
jag tror att den som har de tre ABCD butikerna och sara får skaka galler snart då.
ja jag tror ju verkligen att ett par undersköterskor, en halvfärdig lärare och en som jobbar på hemtjänsten vet mer än mig när det kommer tillaffärsvärlden. gärna lite småfeta också. det som är ännu mer komiskt är att de är mellan 10 och 15 år äldre än mig!
omg!!! är det sant KÄNNER du Michael Kors - just soooo impressed - or not.
för att ni är avis eller vad??
För att jag inte sattsar på att bli undersköterska? För att ni ville veta vem som påstått att monki/cheap monday/gina tricot etc tillverkade sina kläder på väldigt konstiga sätt och för att folk innan i tråden sa att jag var rik.
jasså jag kommer inte kunna sova och för att jag är borta en kvart spekuleras det i vart jag tagit vägen.
men nu går jag
puss o kram
Roisin dubh - jag har betett mig dumt och jag borde inte nå en lika låg nivå som somliga trettio pluss tanter här inne som kommenterat min klädstil. Jag är bättre än så och tio år yngre så därför ber jag om ursäkt till dig Roisin, det var verkligen inte meningen att skriva att du var tjock men jag blev sur för att människor drog liknelser med och om mina kläder. Bland annat du. Men nu har du bett om ursäkt så det är ok.
Aja, sorry Roisin - nu tycker jag det är dags att stänga den här tråden - har bett om det sen igår men ingen moderator som stänger av den.
Jag har ett liv det är därför jag inte hänger i tråden dygnet runt.
roisin, den har ju spårat ur totalt!
nej då absolut inte - vi uppdaterar.
nu drar jag mig strax härifrån - tjingelong!
vi har inte släckt ned något utan får en ny leverans om ett par dagar - thats why? Det är inte jag som fixat med hemsidan nu heller, kära silentwings som du kan se i det förra inlägget
så jag vet faktiskt inte så mycket mer men det kommer nya saker också. Sen tycker jag det är konstigt att ni ens går in om det är så fula grejjer och jag/vi är så hemska. Bara skrattretande och komiskt daaaaaarlings'
silentwings: du får tro vad du vill ang leveranserna och uppdateringen men jag är inte brottslig och bloggen skall ha kvar sitt namn så länge vi har kvar den. byter vi däremot till en riktig hemsida så är det ju möjligt att det blir en annan adress, LOVAR att meddela dig om då!
ojojoj det är mycket man tror men lite man vet... Jag låter er hållas daaaarlings
återkommer med hemsideadressen så fort den är klar.
bli av med vad? Vad exakt är det vi har blivit av med?
ciao bellas
det gör dem inte Mia83