• Anonym

Mina barn gör mig deprimerad?

jag tror du behöver mer hjälp med vardagen!!! lite avlastning medans du fixar i hemmet, inte ha egentig allt på en gång.

på veckorna är jag lite som du, kanske det inte är så illa för mej men jag blir lite deppig. på helgen då killen är hemma och han kan hjälpa till med allt, jag kan laga mat och diska ifred osv. och leka med barnen när jag vill så är man ju så lycklig över sin familj

• Anonym

du kanske är trött, ät bättre och rör på dej.

• Anonym

vet precis vad du menar..trodde jag va ensam om att känna såhär. mår så dålit och inget man direkt vill prata om men känner mej sj så deprimerad utav min son emellanåt så det till o med gått så långt så mina suicidtankar kommit tillbax. Missförstå mej inte,min son e mit allt o älskar han över allt därför fattar jag intevarför jag e så himla ledsen varje dag. Har tillo med panikångest när jag vaknar på morronen o hör att han vaknat.. ussch..börjar nästan gråta..vill inte ta över din tråd ts men jag vet hur du känner...fastän man har sitt(sina)barn o ett fint hem osv så känns dt som det inte räcker..ingeting gör en nöjd...nu e jag ensam så vet inte om det e för jag eutmattad som jag mår såhär,enda gången som jag har egentid e när han e på dagis min pojke.

Svar på tråden Mina barn gör mig deprimerad?