• Anonym (tips)

Player..killar..hur är dom, vilka tecken???

Hur vet man om killen är en player eller inte???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 15:40:07:
    Han frågade mej om jag var en player och det är jag inte.
    Så jag frågade då om han var det och han sa att han inte var det heller.
    Kan man lita på det???

Tycker inte att han är lika på som tidigare å ja, vi har haft sex.

En player är dom på jättemycket före dom får sex och mindre sen????????

• Svar på tråden Player..killar..hur är dom, vilka tecken???
  • Anonym

man känner nog ganska tidigt om han är oseriös eller om han bara leker med dig

• Anonym (know)

- är mindre med sin flickvän än med kompisar.
    - håller inte vad han lovar upprepande gånger
    - MYCKET kärleksfull i kombination med de två översta tipsen.

dvs mycket kärleksfull, men sviker och prioriterar inte flickvännen är en farlig komb.

Har själv blivit utsatt för det under en lång tid av en kille. Hemskt, det värsta är att man ser det inte om man är kär. Han var ju så kärleksfull tillbaka... EFTER att vi hade bråkat

• Dorian Ertymexx

Ehm, en player har väl typiskt ingen flickvän till att börja med!?

Tja, om ni haft sex och han inte ringer dig igen, well, that's a player. Svårt att veta på förhand, om han eller hon är duktig.

• Anonym (no play)

Player kan vara jättesvårt att veta innan det liksom är försent... då man har gått på niten, om personen är duktig.

men lite som de har skrivit tidigare men oxå ett varningstecken: lite för tydlig på sex lite för tidigt... även på ett skämtsamt sätt kan vara playerbeteende då de försöker dölja men ändå ta reda på om du kan gå på niten.

• Tessideluxe

En player för mig är en kille som får dig att känna dig älskad för att i nästa stund inte svara i telefon när du ringer och inte ringer dig. EN kille som aldrig haft längre förhållanden och inte heller vill ha något. En kille som du inte kan planera något med, som hör av sig på fyllan när han är kåt, en kille som inte direkt är intresserad av att umgås med dig om det inte är sex med i bilden, en kille som träffar flera tjejer samtidigt. Och som tidigare nämts, som alltid sätter kompisarna före dig.

Gör som jag brukar göra. Om jag är kär i en kille ligger jag inte med honom innan jag vet om det är besvarat. Om jag inte är kär utan bara vill ha ett engångsligg gör jag klart detta innan och ger honom valet att backa ur om han vill ha mer. På så sätt blir ingen lurad och båda vet på vilka villkor saker sker.

• Dorian Ertymexx

Jag håller med om allt utom att en person som träffar flera samtidigt nödvändigtvis är en player. ;)

• Anonym (tips)

har träffat en kille i någon vecka och han har varit jättegullig och på. Men sen efter att vi hade sex så är han inte lika på och visar lika intresse. Om jag hör av mej till honom och säger att det är trist att du inte har hört av dej så säger han att det har ju inte du heller.
    Före vi hade sex så visade han sej vara jätteintresserad och nu betydligt mindre.
    Är han en player, ska jag skita i honom eller är en del killar så?
    Vet ej vad jag ska göra.

• Tessideluxe

Det brukar väl kännas ganska tydligt om en kille inte visar samma intresse som tidigare. Innan du dumpar honom kan du ge honom chansen att höra av sig. Be honom ringa dig senare i veckan och gör han inte det så är han inte intresserad, så enkelt är det ju.
    Jag hade en flirt på gång som verkade vara superintresserad men plötsligt så började han bete sig konstigt, han ringde inte, avbokade möten i sista minuten, svarade knappt på sms osv. Efter ett par veckor slutade jag höra av mig och han plockade inte upp tråden. Därmed visade han klart och tydligt vad han tyckte och jag gick vidare med livet.

• Anonym (bara vet)

det märker man...ser ganska tidigt..man bara vet det sen!

Svar på tråden Player..killar..hur är dom, vilka tecken???