Player..killar..hur är dom, vilka tecken???
Ehm, en player har väl typiskt ingen flickvän till att börja med!?
Tja, om ni haft sex och han inte ringer dig igen, well, that's a player. Svårt att veta på förhand, om han eller hon är duktig.
Ehm, en player har väl typiskt ingen flickvän till att börja med!?
Tja, om ni haft sex och han inte ringer dig igen, well, that's a player. Svårt att veta på förhand, om han eller hon är duktig.
Jag håller med om allt utom att en person som träffar flera samtidigt nödvändigtvis är en player. ;)
"Tjejer ger sex för att få kärlek och killar ger kärlek för att få sex...."
Ah, en gammal klyscha som jag är beredd att spy på av leda. Jag har mött sååå många som är precis tvärtom. Tjejer som bara vill ha ragg och killar som är seriösa. Det handlar om vem man är, inte vad man har mellan benen.
Anonym, players är inte kärlekssugna, de är jägare. De älskar jakten och spelet och spänningen, men vet inte vad de ska ta sig till när de väl fångat bytet, eller blir ointresserade. Litet som en katt, typ.
Tjofsen, jag tror inte på det. Män har inte högre sexdrift än kvinnor, och ofta är det tvärtom. Det handlar om kulturella mönster. Tror att fler män skulle vilja bli kramade och mysta på om de inte hjärntvättats till att all ömhet de kan få handlar om sprut. Och att kvinnor å sin sida tror att de inte får vilja ha sex utan kärlek.