• Tessideluxe

Player..killar..hur är dom, vilka tecken???

En player för mig är en kille som får dig att känna dig älskad för att i nästa stund inte svara i telefon när du ringer och inte ringer dig. EN kille som aldrig haft längre förhållanden och inte heller vill ha något. En kille som du inte kan planera något med, som hör av sig på fyllan när han är kåt, en kille som inte direkt är intresserad av att umgås med dig om det inte är sex med i bilden, en kille som träffar flera tjejer samtidigt. Och som tidigare nämts, som alltid sätter kompisarna före dig.

Gör som jag brukar göra. Om jag är kär i en kille ligger jag inte med honom innan jag vet om det är besvarat. Om jag inte är kär utan bara vill ha ett engångsligg gör jag klart detta innan och ger honom valet att backa ur om han vill ha mer. På så sätt blir ingen lurad och båda vet på vilka villkor saker sker.

• Tessideluxe

Det brukar väl kännas ganska tydligt om en kille inte visar samma intresse som tidigare. Innan du dumpar honom kan du ge honom chansen att höra av sig. Be honom ringa dig senare i veckan och gör han inte det så är han inte intresserad, så enkelt är det ju.
    Jag hade en flirt på gång som verkade vara superintresserad men plötsligt så började han bete sig konstigt, han ringde inte, avbokade möten i sista minuten, svarade knappt på sms osv. Efter ett par veckor slutade jag höra av mig och han plockade inte upp tråden. Därmed visade han klart och tydligt vad han tyckte och jag gick vidare med livet.

• Tessideluxe

Lill Ja: Jag älskar den boken. Den öppnar verkligen ögonen på en om man är en sån där förtående tjej som hela tiden hittar på ursäker för killen och lurar sig själv =)
    Det är faktiskt både en tjej och en kille som skrivit boken: Greg Behrendt och Liz Tuccillo. De har också skrivit boken "It's called a breakup because it's broken" som slår hål på alla ursäkter om att gå tillbaka till sitt ex =)

• Tessideluxe

Jag tycker inte att man är en player bara för att man inte vill ha ett förhållande. Om man är ärlig med att man inte vill involvera sig så borde man inte bli anklagad för att vara en player, men om man låter den andre tro att man är seriös så tycker jag nog att man borde få den stämpeln.

Och visst finns det både tjejer och killar som är players, men det är väl inte det det handlar om i den här tråden. TS har ju träffat en kille så det är väl därför hon ställer frågan på det viset?

Om du inte känner att han uppvaktar dig lika mycket nu när ni har haft sex så är det väl något som är fel, oavsett om han är en player eller inte? Passa på att läsa den där boken vi tipsade om förut så ser du att en kille som inte hör av sig inte är tillräckligt intresserad helt enkelt. Eller fråga honom rakt ut varför han beter sig som han gör.

Svar på tråden Player..killar..hur är dom, vilka tecken???