• Maggis Nervis

Solskydd till barnvagn?

Jag såg när jag var på babyproffsen härom dagen att det fanns någort sorts solskydd som man fäste på sufletten...

Är det någon av er som har ett sånt? Passar det alla vagnar? Vad kostade det?

Jag hade inte tid att fråga i affären just då, men det såg så himla smidigt ut... Bebis låg skyddad och man slapp parasollet (tror jag) då jag inte gillade att ha parasoll till den förra så hoppades jag att ett sånt här skulle räcka... Det såg nästan ut som en extrasuflett...

Tack på förhand!

*Vilda babyn i magen och Vilda barnet utanför*
  • Svar på tråden Solskydd till barnvagn?
  • Maggis Nervis

Mage 06>>> Ok, men dom ser bra och praktiska ut Har du handlat nåt från den danska sidan du tipsade om???

• Maggis Nervis
    chantii skrev 2007-05-01 19:22:05 följande:
    Vet någon om det passar bra på en Urban Jungle?
    Det som är på babyproffsen är teutonia som gör så jag vet inte än, ska dit imorgon och höra, det från www.barniallt.se ska passa de flesta vagnar med suflett men det är med inbyggt insektsnät. Det danska ska också passa alla barnvagnar enligt hemsidan!
  • Maggis Nervis

Jag la ut en ny tråd och frågade

• Maggis Nervis
    Elin med Wilma skrev 2007-05-01 21:51:43 följande:
    Den här verkar smart!www.blocket.se/vi/9142380.htm
    Ja den har jag med sett, fast då ser man ju inte bebisen och bebis kan inte se ut...
  • Elin med Wilma och Alva
    Maggis Nervis skrev 2007-05-01 21:56:30 följande:
    Ja den har jag med sett, fast då ser man ju inte bebisen och bebis kan inte se ut...
    Nej, men man kanske inte behöver ta ner den helt? Jag försökte kika in hos företaget som gör den (www.babynap.dk) men jag lyckas inte få hemsidan att funka, saknar någon plug-in tror jag...
    wilma är min lilla filur
  • lillebror ja

Kan man få tag på ett solskydd som passar till scooter också??

Lite tråkigt att behöva ha lillkillen i solljuset i sommar. Sufletten är ju inte så mycket att hurra för...

Svar på tråden Solskydd till barnvagn?