• Malin med Tim

Vi som inte har vita lantliga hem...

Vill ha tips och ideér och bilder på snygga hem, men dock inte vita och lantliga som jag hittar överallt på FL. Tycker att de är jättefina hem men jag vill inte inreda så själv så jag hoppas på lite ny bilder från er andra!

• Svar på tråden Vi som inte har vita lantliga hem...
  • Peippo

Cosmopolitan... var in och tittade i ditt galleri... jösses vilket vackert hem!!!! Önskar att man hade sådan touch!
    Ska inreda arbetsum och blev superinspirerad av ditt!
    Själv har man tummen mitt i handen och skulle måla slott på dotterns tråkiga vägg...hmmm...det blev en wallie istället ... (den blev helt ok, bild finns i galleriet under Hildas rum).
    Idag ska jag på shoppingrunda, köpa soffa och en fotölj som ska sitta under wallien i Hildas rum. Det ska bli en "sagofåtölj " där man kan sitta och läsa kvällssagor. Någon som har förslag på en "sagofåtölj"?

Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • Tmed3

Mitt hem är allt annat än vitt o lantligt...

• Peippo
    Mikah skrev 2007-07-05 17:19:14 följande:
    Jag hittade en rolig matbarnstol fast till trädgårdenwww.teak-1.se/mainsidor/admin/view_foto.php...
    Hi hii...den var riktigt söt! Skulle passa perfekt i våran trädgård!
    Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • Peippo

Nu har jag lagt in bilder på övreplanet i huset... STORT inredningsbehov! Har bara ännu inte haft tid att ta itu med det... Huset har potential... men idéerna är få. Arbetsrummet är rena mardrömmen!

• tjenixen

Någon som har testat att spraymåla kökshandtag? Funderar på om det skulle funka att spraya våra vita till svarta då jag inte för mitt liv kan hitta några som passar med de skruvhål som finns efter de handtag vi har.

• Peippo
    tjenixen skrev 2007-07-09 11:03:20 följande:
    Någon som har testat att spraymåla kökshandtag? Funderar på om det skulle funka att spraya våra vita till svarta då jag inte för mitt liv kan hitta några som passar med de skruvhål som finns efter de handtag vi har.
    Jag har spraymålat kökshadtag på sommarstugan igår... tror det blev bra. Fast de var i metall och inte i plast. Håller på med en liten makeover där just nu. Såå kul!
    Ska dit snart och kolla hur det blev när de har torkat... 
  • tjenixen
    Peippo skrev 2007-07-09 11:51:15 följande:
    Jag har spraymålat kökshadtag på sommarstugan igår... tror det blev bra. Fast de var i metall och inte i plast. Håller på med en liten makeover där just nu. Såå kul!Ska dit snart och kolla hur det blev när de har torkat... 
    mina är i trä så det borde väl gå att spraya dem?
  • Peippo
    tjenixen skrev 2007-07-09 12:09:11 följande:
    mina är i trä så det borde väl gå att spraya dem?
    Ja men då så! Nemas problemas! Sätt igång och spraya!
  • gertie
    Malin med Tim skrev 2007-07-04 19:30:52 följande:
    Här kommer en bild på soffan:
    Är det kramfors från ikea? Mysig hur som helst! Sen måste jag bara säga att ert golv är sanslöst snyggt!
    Det sägs att vattendroppen urholkar stenen. Men lite dynamit gör också susen! - J. Gardell
Svar på tråden Vi som inte har vita lantliga hem...