Är analsex skönt?
Min man vill inte ha analsex, han tycker det är äckligt. Missar jag någonting eller är det mest mannen som får ut något av det?
Min man vill inte ha analsex, han tycker det är äckligt. Missar jag någonting eller är det mest mannen som får ut något av det?
njaaaa..vette fan om de e så jävla skönt igentligen!! Ibland kanske, beror på hur sugen man är!
Beror på vilket humör man är på. Är jag supersuperkåt så är det skönt...ända tills jag får orgasm,(sen gör det ont), annars så är det nog inte så mycket att hänga i julgranen. OBS! Tycker jag!
Du missar allt något, det är faktiskt skönt, enligt mig.
Så länge han inte sprutar där så är det ok, för det är obehagligt när det kommer ut.
Lycka till
Det kan vara det absolut skönaste när man är riktigt"kåt".Men det kan oxå göra fruktansvärt ont o vara obehagligt..
Får ni orgasm när ni har analsex? Eller behöver man stimulerar klitoris samtidigt kanske?
Vi har det ibland.... när vi båda verkligen är upphetsade kan det vara en extra krydda.... men det gäller att ta det försiktigt och ha mycket glidmedel.....
Ibland kommer hon av det men då stimulerar hon även klitoris samtidigt...
Lycka till!
Behöver lite stimulans med...men vid analsex går det oftast ganska fort för mig
Jag har alltid varit emot det och trott att det varit bara för mannen. En väninna berättade för mig att hon gillade det så jag provade. Det är så himla skönt och sexigt. Nu är jag frälst...
Jag får orgasm på en gång...
Jag kommer oftast rätt fort när vi har analsex och jag stimulerar klitoris samtidigt!
Men analsex ska ske mjukt och försiktigt annars kan det göra riktigt ont, och jag vill inte bli sprutad i analen!