• Anonym (ts)

Är analsex skönt?

Min man vill inte ha analsex, han tycker det är äckligt. Missar jag någonting eller är det mest mannen som får ut något av det?

• Svar på tråden Är analsex skönt?
  • Anonym (härligt)

Att förbereda för analsex behöver inte vara bökigt och jobbigt! Vu lägger in det i akten med glidmedel och leksaker. Om min rumpa är ordentligt förberedd så behöver vi inte vara så försiktiga och det är superskönt. Det vanligaste felet vid analsx lär vara att man inte tar sig ordentlig tid med förspelet.

• Anonym (smygis)

man behöver ju inte stoppa in snorren, nåt finger kan ju räcka o jag blir kåt av det....

• Anonym (hatar det)

Min sambo är helt besatt av det, men jag kan inte njuta av det. Jag kan inte sluta att känna att det känns som bajs. Hela jag vill bara springa in på dass och skita! Jag kan inte få ihop det med njutning! :-/

• Anonym (du missar)

Jaaaa, gud du missar massor!! Helt underbart!! Jag kommer på två sek när jag och min kille har analsex!! Mmmm! Toppenunder mensen att man har flera hål än ett som då redan är upptaget av en tampong! Me like!

• Anonym (aldrig)

Både jag och sambon sa att det var absolut ingenting för oss, aldrig skulle vi göra det. Men så gick det en tid och vi ville prova för i porrfilmerna ser en del faktiskt ut att ha skönt.

Och JISSES vad underbart! Det gick för oss med detsamma. Och vi har gjort det många gånger sedan dess

• Anonym (YES)

Det beror på ifall du skulle ha tyckt om det eller inte!

jag älsakr det, det är enda sättet jag kan komma utan ansträngning! det är SÅÅÅÅÅÅ skönt!! Det är som magi, och jag överdriver inte
    Men det är ju mycket bökigare än vanligt sex och råkar man bara slarva lite kan man få lida av det efteråt , lätt man blir öm där bak...  Så man får vara väldigt noga med glidet.

I början avskydde jag det. Jag slappnade inte av rätt, gjorde det nog inte för min egen nyfikenhets skull. Känns tur att jag gjorde det till sist!

Men gillar han det inte så klarar du dig utan, han kankse är grym på andra sätt. Min kille tycker tex inte om att ge oralsex, så där missar jag tydligen nåt som många gillar! Men jag saknar det inte

• Anonym (sissen)

Jag tycker det är kanonskönt. Särskilt om jag blir smekt samtidigt.
    Kommer på nolltid!

• Misstiq

Ja tycker iaf att de e super skönt!!

• Anonym (jag får)

Jag får orgasm vid analsex, men inte klitorisorgasm. Däremot har det hänt att jag fått fontänorgasm vid analsex.
    Superskönt enligt mig.

Svar på tråden Är analsex skönt?