Inlägg från: Mullvaden |Visa alla inlägg
  • Mullvaden

Pitty Panna

Jag kan på torsdag, men har ett möte med chefen kl. 10 så jag kommer efter det i så fall. När kan ni andra?

• Mullvaden

Jag har sprungit runt på stan och letat grejer till Storebrors kalas nästa helg. Partybutiken är livsfarlig !!! Tyvärr kan jag inte på tisdag nästa vecka men välj den dag som passar flest!!! Kram & trevlig helg!!! Träningsvärk idag, sommarlek??!?!?

• Mullvaden

Hej! Jag tar gärna en powerwalk ikväll! Kollade två hus igår, men inget kändes riktigt bra. Suck, känner mig helt uppgiven när det gäller husjakten. Ska försöka boka några nya i veckan.

Jag kommer på torsdag, men dyker upp lite senare. Har ju ett möte med chefen först. Har bokat om från kl 10 till 9.30 men risken är att det tar en stund i alla fall. Kommer så fort vi är klara!

Krya på dig, sommarlek!

• Mullvaden

Suck, vi har kollat på en miljon hus men inte riktigt fastnat för något. Huset i Johanneslust verkade ha fuktskador både i källaren och i duschen. Idag har vi tittat på ett kanonfint 20-talshus i Kulladal men det är alldeles för dyrt.

Mannen blev påkörd igår (bilen, alltså). Stannade för att släppa förbi en cyklist som körde mot rött och pang så körde nå'n in i baken på honom. Cyklisten märkte ingenting... (He, he apropå oansvariga morsor som går mot rött, Mimmimarlin ).

Ses imorgon!!!

• Mullvaden

Håller på att återhämta mig efter Storebrors barnkalas igår. Snacka om fullt ös... Har firat honom hela helgen!!! Mina kids sover väl hyfasat på nätterna nu, bortsett från en massa bökande och att båda är äckligt morgonpigga. Idag drog de igång cirkusen kvart i fem. Aaaarrgghhh!!!!

Hoppas ni får en supermysig resa, Mimmimarlin! Och det gick bra med mannen när han blev påkörd, men bilen måste in för omlackering. Usch, jag är helt disträ - har inte ens titttat på skadan... Oengagerade quinna . Det enda jag var intresserad av var barnvagnshjulet som han skulle ut och hämta i Svågertorp. Måste komma ihåg att fråga om skadan ikväll ! Synes!!!

• Mullvaden

Puh, nu ligger Bolibompalugnet över lägenheten ... Min dag har, förutom ett besök på lekplatsen, bara bestått av TVÄTT, TVÄTT, TVÄTT. Kräk, kiss och bajs vart man blicken vänder!!!!! Och mannen är inte hemma!!! Orättvist, orättvist, orättvist! Kanske inte så spännande men du vill ju veta vad vi hittar på, 3 underverk, !!!

Hur som helst, imorgon har jag en miljon ärenden som jag måste fixa men jag vill såklart jättegärna ta en fika på morgonen. Vad säger ni, ska vi träffas utanför Hansa vid halv tio och se vad vi känner för? Och påminn mig om pengarna, BA, jag är helt totalt supersenil. Glömde dem igår igen. Får klistra en postitlapp i pannan!!!

• Mullvaden

Tänkte att reservplanen kunde vara att vi träffas hos mig på torsdag, men som det verkar nu är det ingen bra idé. Lilleman är jättehostig. Ett tag trodde jag att han höll på att bli bättre, men nu verkar det tvärtom. Sorry, vet inte om vi kommer med på torsdag!

• Mullvaden

Hej gott folk!!! Hoppas allt är bra med alla! Här är läget något bättre, bortsett från att alla är vakna på nätterna, suck. Lillskrutten har bara ytterst lite hosta kvar så om ni vill får ni jättegärna komma hit imorgon! I så fall är ni välkomna kl. 10 som vanligt. Vad sägs?

• Mullvaden

För min del är det OK! Jag räknar med er imorgon! Synes!!! Hoppas ni snart slipper ögoninflammationen, 3 underverk. Jag hade det för några månader sedan och man ser ju verkligen för j-g ut!!!!

Svar på tråden Pitty Panna