Pitty Panna
Nästa vecka kan jag måndag, onsdag, fredag. Ska vi försöka oss på en picknick i nå'n mysig park?
Hoppas du har det bra bland flyttkartongerna, BA!
Nästa vecka kan jag måndag, onsdag, fredag. Ska vi försöka oss på en picknick i nå'n mysig park?
Hoppas du har det bra bland flyttkartongerna, BA!
Usch, vilken dramatik BA!!!! Inte lätt att ta det lugnt med en miljon flyttkartonger och två kids. Förstår att du blir stressad! Hoppas ni alla haft en mysig lördag i alla fall. Vi har varit ute hela dagen och picknickat och käkat på restaurang. Sen sov båda kidsen som stenar. Fördel pickninck: Inga sura blickar för att man kommer med barnvagn. Nackdel: Gåsskit!!!!! Bebbarna kan ju inte krypa runt i det fria!
Hoppas vi ses nästa vecka!
Ska vi försöka träffas onsdag eller fredag? Hur har ni det?
Förstår att du har fullt upp, 3 underverk! Ska vi spika onsdagen, Mimmimarlin? Jag skickar ett sms till BA ifall hon inte är vän med sin internetuppkoppling än...
Hej allihop! Vill bara önska en glad midsommar! Hoppas vi ses nästa vecka!
Grattis, Hanna!!! Visst har man bebis-separationsångest!! Nu är de ju inga bebbar längre!!!! Ugh!!!
Vi firade en mysig midsommar hos kompisar som nyss flyttat till nybyggt hus. Alla i hela området verkade fira midsommar hemma och Storebror och hans vilda kompis träffade en tjej som gjorde dem tama som små lamm...
Känner ni för att gå ut och käka onsdag kväll? Eller kanske torsdag?
Bord är bokat till kl 19 imorgon!!! Ska vi ses utanför fem i? Kolla gärna www.tantgertud.se Synes!!!
OK, ska vi träffas på "baksidan" av Caroli - vid bankomaterna och frisersalongen?
Hur många blir vi förresten? Kan ni, sommarlek & 3 underverk? Jag har bokat bord till fyra +/- en.
Tack själv, BA! Vi blev lite småblöta... Har du ringt och fått receptet på kycklingfilén?
He, he, jag är häääär!!!! Efter en lyxig helg med två hotellnätter (utan kids) är jag nu förankrad i verkligheten igen med hostiga och febriga småskruttar... Idag sa Storebror: "Mamma, ibland är jag varm och ibland är jag kall. Tror du jag är kär?" (Nä, han har feber, stackarn!
)
Du är ju ganska cool, sommarlek, som inhandlar klänning två dagar innan du ska på bröllop. I'm impressed!!! Hoppas det blev en trevlig tillställning!
Jag är själv med kidsen i två veckor. Funderar på att köra upp till mina föräldrar i slutet på veckan, men allt är lite flummigt eftersom kidsen är småsjuka. Känns inte som om jag kan fika denna veckan, men kanske nästa?
Hej hopp!!! Hinner ju inte sitta vid datorn alls nuförtiden. Båda kidsen motarbetar mig konstant så fort jag försöker knappa lite ...
Ska det regna resten av veckan? Jag hinner inte titta på TV heller... Annars kunde vi kanske träffas nå'nstans utomhus, typ torsdag eller fredag? Hoppas ni har det bra i alla fall, allihopa!!! Kramar!!!
Jag kan på fredag! Saknar er oxå! Bestämmer detaljer imorgon. Kaos här...
Har inte heller läst förrän nu, sorry! Var hos tandläkaren med Storebror i förmiddags (och vem sprang jag på där med fladdrande haklapp om inte sommarlek??!?! ) Han har klagat över tandvärk ett tag så jag tänkte att det fick kollas upp. Inga hål dock, men han gnisslar tydligen.
Ang. imorgon; jag läste i Metro att det ska bli 20 grader varmt. Kan vi inte bara träffas i nå'n park och ta med oss pizza eller nå't annat onyttigt?
En helt annan sak; nå'n som vet hur man kollar om mejl man fått är virus? Jag har fått en massa från Paddy V. Barrera, Cook Robin & Doll B Pearson. Alla skickade mitt i nätterna. Inte läge att öppna, eller?!??!?!
Jag tror att BA:s mobil har lagt av. Har nog åkt i golvet för många gånger. Jag inboxar mitt mobilnr till dig, 3 underverk! Skicka gärna ditt oxå - jag har inte det!
Om ni vill får ni gärna komma hem till mig och fika imorgon. Om ni inte är dammallergiska, förstås (allvarligt).
Det är helt OK, BA! Halv elva blir perfekt! Jag har oxå två kids! Synd att du inte kan, 3 underverk. Hur ser det ut för dig, sommarlek?
Aaaarrgh, magsjuka är ju inte kul!!!!
Här håller vi på att packa för att komma iväg på semester. Det tar hur lång tid som helst (kanske för att jag sitter här?). Mannen är ledig tre veckor!
Första veckan i augusti är jag hemma (om du menar v. 32) och mannen jobbar. Dagis må, on, fr. Sen börjar jag jobba!!! Ugh, hur gör man?!???! Måste säga att det såg ganska kul ut när du kom utkutande från tandläkaren, sommarlek. "Hej, hej", in på toan, ut igen. Vad hände?!?! Vi kom in lite senare, men det gick snabbt att undersöka Storebror. Jag tänkte att tandläkaren var stressad så vi sa tack & hej snabbt och lätt, men han ropade tillbaka Storebror som skulle välja leksak och sen snackade han på om allt möjligt. Ovanligt med en människa som inte verkar det minsta stressad!!!
Tack själva, BA & co! Fira ordentligt nästa vecka!
Ha det gott! Kram!