Inlägg från: BAndersson |Visa alla inlägg
  • BAndersson

Pitty Panna

Nu börjar vi här söta tjejer .....e ni med så kör vi

• Svar på tråden Pitty Panna
  • BAndersson
    tack gumman. du! nästa vecka hos mig det bara MÅSTE DU KOMMA det ska bli en persisk rätt så säg ni tjejer vilken dag ...onsdag eller torsdag
  • BAndersson

torsdag går bra för oss ni är välkommna alla

• BAndersson

gulligt va ....hihihihi.. inget fel på Gul mössa tänkte bara variera vill gärna vår lille hampus och malin oxå vara me så vad säger ni om tisdag ? kan du Mimmimarlin och mullvaden och 3 undervark? förestten såg idag mullvaden med vagn när jag satt under sol med gubben uteservering på scape
    NJUT AV SOLEN TJEJER UNDER HELG SÅ NÄSTA VECKA BLIR BARA RENG...
    krammmmmmm

• BAndersson

oki så tisdag och torsdag går bra för mig ....ja jag vet otroliga priser ...

• BAndersson

Go'kväll tjejer hoppas att ni hade trevligt helg med sån strålande värme. Det blev mycket grillande for vår del med kompisar
    Vi säger torsdag för att flest kan komma på torsdag kl 10
    r väldigt nyfiken att veta vad gjorde ni (sommarlek och mullvaden)med husletande
    Go natt och sov gott

• BAndersson

Hej
    power walk idag?
    jag o mimmimarlin e me :-]

• BAndersson

hej vänner
    hur e läget idag? för oss är det lugn. Vi har varit i åkarp
    (lilians nya skolan)igår och allt va SUPER BRA äntligen såg jag att min lille prinsessa är nöjd....
    Mimmimarlin tack för igår och det e trevligt att du kan komma på torsdag. Idag ska jag överraska lilian att ta henne till bio på spider man 3...kan du 3 underverk komma med felicia ? det ska bli roligt om ni följer

• BAndersson

Hej
    hoppas allt går bra med er....här har vi en bussssssssunge som vill inte sitta stil ...pohhhhhhhhh.
    Vi ses imorgon det ska bli kul att träffa er .....

• BAndersson

yiiiiiiiiii håller tummarna för dig gumman

Svar på tråden Pitty Panna