Inlägg från: BAndersson |Visa alla inlägg
  • BAndersson

Pitty Panna

Du e inte alls ensam gumman sitter här med röda ögon....
    hur gick med din vännina 3 underverk?
    kram

• BAndersson

3 underverk uffffff om du visste vad har jag här....en riktigt sovkämpare som från klockan halv åtta har somnat nyss och en febrig flicka som sitter här ....en lägenhet som behöver städning och sen 3 personer som ville ha mat......kan man inte bara flyyyyyyyyyyyyyy
    Malin gumman du ska ha en trevligt resa ...glöm inte ta en Cocktail och tänker på mig ......
    Vi ses mullvaden idag klockan 18:00 och vi ses sommarlek på onsdag
    krammmmmmmmmmmm

• BAndersson

VAD E DET FÖR SAMBAND DE SMÅ SÖTNINGAR HAR
    Dante sov från 9 tills nästan halv åtta idag ...vaknade bara 2 gånger 5 min ammning sen somnade direkt
    idag man har riktigt kraft så blir en riktigt städning här
    krammmmmmmmmmmm

• BAndersson

Hej tjejer här vi har fullttttttttttttt med tvätt och packning ....nästa helg e sista helg för oss så det e mycket att göra ....för mig passar perfekt torsdag
    kram

• BAndersson

glömde 3 underverk hoppas att allt går bra med första kommiunen .:-P

• BAndersson

Välkommen hem Mimmarlin
    Roligt att allt gick bra och tråkigt med förkylning men alla e förkylda nu
    Helgen blev helt tid jobb för oss speciell stackare jag. Igår blev vi färdiga (nästan) med packning och tvätten innan flytt. Så denna helgen blir flytt för alla kartonger och fönster och nästa igen den STORA flytt.

Vi ska till 10 månaders kontrol idag hoppas allt går bra .
    Vi ses tjejer
    krammmmmmmmmmmmmm

• BAndersson

10 månaders kontrol gick bra och han e jo 12 kilo och 79 cm...min lille Herkules.
    Det hoppas att ögoniflammation läger sig annas tar vi en annan gång
    kram

• BAndersson

Det e sant 3 underverk hoppas att lille stumpan blir bättre snart. Vilket väder var igår riktigt sommarvärme men uschhhhhhhhh idag bläääääää
    Tack sommarlek gumman för igår det va bra motion om man ta bort glassdelen
    Vi ses snart tjejer
    krammmmmmmmmm

• BAndersson

ohhhh starckas dig gumman vi kan ställa in på torsdag ...nu har du fått de så det e inte lätt heller för dig . Vi ta den nästa vecka om alla e med men vi som mår bättre kanske kan fika i stan ...eller?!
    puss o krammmmmmmmmmm

• BAndersson

måndag eller tisdag verkar vara bra för mig dessotum har jag bil .... usch det e jobbigt med hostande mullvaden. Idag var vi hos läkare angående långvarit hostande och det verkade vara en slamigt hostande inget annat (inget astma) så vi kör en annan hostmedicin + bricanyl så hoppas vi att de kommer att släppa sig
    Sommarlek vi tar klart en annan fikaplats som va inte trångt och denna gången om alla mår bra och det ska va soligt ta vi utomhusfik

Svar på tråden Pitty Panna