• Räkmamman

    Hjälp att hjälpa varandra-trád

    Jag läste tráden som Mamisen startat och tänkte dá pá alla oss som har/har haft svárt sjuka barn, kanske vádar/vádat dem hemma själva och vad mycket kunskap och erfarenhet vi sitter pá. Varför inte ha en trád för oss där vi kan byta erfarenheter, tips och rád, klappa varandra pá axeln, fár skriva av oss om frustration, sorg, rädsla, skuldkänskor och föstás all glädje över vára smá guldklimpar?? Det behöver inte vara samma sjukdomar eller samma grad av helvete, problematiken är oftast den samma och det är ingen tävling om vem som har det värst. Är det nágon som vill hänga pá?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 10:14:48:
    Bytt rubrik och grupp....

  • Svar på tråden Hjälp att hjälpa varandra-trád
  • Räkmamman

    Vet inte om just sjukvárd under Änglarum passar för en sádan här trád, mend et finns inga andra bra kategorier som passar...
    Jag kan börja... Min dotter kan inte sitta eller ligga pá rygg (7,5 mánader gammal) uan att slemma igen totalt, dvs vi kan över huvud taget inte komma ut pá promenader längre. Är det nágon som vet om nágot bra hjälpmedel/vagn där hon kan ligga pá mage?
    Det är sá frustrerande att vi inte kommer ut ur lägenheten alls längre, vi bara siter/ligger här pá soffan.

Svar på tråden Hjälp att hjälpa varandra-trád