• piiipen

Hur få volym i "hårbotten" ???

Hur sjutton får man den där volymen i hårbotten? Så det liksom ser ut som håret "rest sig" ett par cm?? Testat med en volym krustång från björn axen men blev inte så bra.. Tänk carolina gynning tex, hennes hår "står ut" från huvudet och ligger inte platt, vilket mitt alltid gör ... Ändå har hon spikrakt hår...hur går det till?

• Svar på tråden Hur få volym i "hårbotten" ???
  • nosslina

en jävla massa spray och lätt tupperat nära hårbotten?

en vild chansning

• anjeli

Ni måste testa TIGI catwalk - BED HEAD. De har en serie som heter superstar, som består av en lotion som man sätter i det blöta håret innan man fönar. Och en spray (Queen for a day) som man sprayar in i hårrötterna, också innan man fönar.

Föna sen håret med huvudet upp och ner.

Voila... SUPERVOLYM!!!!!

• Sanna här

Carolina G:s hår står upp bl.a. för att det är riktigt tuperat och sprayat! Senast hon var på tv hade hon dessutom uppenbarligen löshår.

• pluttan

Jag har världens bästa tips!!!!

"Osis dust it", ett puder som är helt revolutionerande!!!! Jag bara älskar det och det är superlätt att använda, man pudrar lite lite i etapper och så rufsar man till lite och vips så har du stadga och lyft i håret utan att ha tuperat och sprayat så det ser ut som en hjälm. Varje hårstrå ligger för sig och du slipper de där sprayade ihopklumpade slingorna. Det finns att köpa hos frisör för ungeär 190 kr. Helt klart värt det!

• piiipen

pluttan
    Det låter VÄLDIGT intressant !! Var bor du? Bor i sthlm själv, undra var jag kan köpa det. Aldrig hört talas om det innan! Tar du det i "hårbotten"? När håret är torrt? Eller blött?

• habibty81

Jag använder volym krustången ibland och tycker att den är super!
    Sedan använder jag rotlift från joico som man ska ha i tort hår.
    Det är som skum ungefär och luktar mumma!
    Håller med anjeli.Bed heads produkter är superbra!

• daniela1

"osis dust it"-röstar jag oxå på! helt suveränt! man tar det när håret är torrt i hårbotten...Skrattande å du hittar det hos frisören! på vissa hårtyper blir det en aning för matt (det är ett torrpuder) -det SER alltså matt ut, men det är bara att ta i lite glans spray så e det fixat!lycka till!

• piiipen

ska bli intresasant o testa detta puder!! reser sig håret upp av det? amazing

• skvimpen

Jag var o köpte Osis dust it nyss pga av er och jo tjena det funkar suveränt! Håret känns lite lustigt men det ser grymt ut! Ingen i affären visste vad jag pratade om men så tittade de bland nyinkomna varor och där fanns den. Dyr men bra!!

Svar på tråden Hur få volym i "hårbotten" ???