• piiipen

Hur få volym i "hårbotten" ???

Hur sjutton får man den där volymen i hårbotten? Så det liksom ser ut som håret "rest sig" ett par cm?? Testat med en volym krustång från björn axen men blev inte så bra.. Tänk carolina gynning tex, hennes hår "står ut" från huvudet och ligger inte platt, vilket mitt alltid gör ... Ändå har hon spikrakt hår...hur går det till?

• Svar på tråden Hur få volym i "hårbotten" ???
  • piiipen

skvimpen
    Tog du bara den eller med spray efteråt?

• skvimpen

bara den i torrt hår! Borde jag ha spray också?

• skvimpen

Ah nu är jag med, alltså jag tog bara pulvret (men lite för mycket tror jag) och håret ser sådär "kändis-tjockt" ut!

• piiipen

skvimpen
    oj!!!:o)) Det låter för bra för att va sant detta! ska genast införskaffas !!! man tar bara pulvret i hårbotten alltså, efter att man är klar med föning och plattång? sen reser det sig?

• skvimpen

Jag har bara testat det nu precis och jag pudrade nog lite väl hårt och direkt på håret, nästa gång tänkte jag ta lite i händerna bara och gnugga tills det är lagom mycket. Jag tycker att dte funkar bra i mitt hår som är ganska tunt och flygigt men det beror ju alltid lite på ens egen hårkvalite!

• piiipen

jag har också tunt hår, ska bli kul att äntligen få se ut som en holywoodkändis i håret

• skvimpen

Ja jag är mäkta imponerad! Speciellt eftersom man har det i torrt hår, jag gillar inte att föna håret utan tvättar det och låter det självtorka varje morgon så mig passar det perfekt!

• piiipen

skvimpen
    har du kort på dig att lägga upp så man får se hur det ser ut ? gryymt nyfiken

• skvimpen

Nej har inga kort men se om de har "prover" nästa gång du är i en affär som säljer osis! Det var jättelätt att använda!

• piiipen

skvimpen
    jag tror jag köper den rakt av jag om den är så bra.. du tog för mycket sa du, hur blev det då, matt?

Svar på tråden Hur få volym i "hårbotten" ???