Inlägg från: piiipen |Visa alla inlägg
  • piiipen

Hur få volym i "hårbotten" ???

Hur sjutton får man den där volymen i hårbotten? Så det liksom ser ut som håret "rest sig" ett par cm?? Testat med en volym krustång från björn axen men blev inte så bra.. Tänk carolina gynning tex, hennes hår "står ut" från huvudet och ligger inte platt, vilket mitt alltid gör ... Ändå har hon spikrakt hår...hur går det till?

• Svar på tråden Hur få volym i "hårbotten" ???
  • piiipen

pluttan
    Det låter VÄLDIGT intressant !! Var bor du? Bor i sthlm själv, undra var jag kan köpa det. Aldrig hört talas om det innan! Tar du det i "hårbotten"? När håret är torrt? Eller blött?

• piiipen

ska bli intresasant o testa detta puder!! reser sig håret upp av det? amazing

• piiipen

skvimpen
    Tog du bara den eller med spray efteråt?

• piiipen

skvimpen
    oj!!!:o)) Det låter för bra för att va sant detta! ska genast införskaffas !!! man tar bara pulvret i hårbotten alltså, efter att man är klar med föning och plattång? sen reser det sig?

• piiipen

jag har också tunt hår, ska bli kul att äntligen få se ut som en holywoodkändis i håret

• piiipen

skvimpen
    har du kort på dig att lägga upp så man får se hur det ser ut ? gryymt nyfiken

• piiipen

skvimpen
    jag tror jag köper den rakt av jag om den är så bra.. du tog för mycket sa du, hur blev det då, matt?

• piiipen

pluttan
    ok! men vad är det som händer egentligen, får pudret håret sig att resa sig?! :-O eller tjocknar det på nåt sätt så att det känns så i hårbotten?

• piiipen

pluttan
    ok, ska bli så intressant att testa ,mitt hår är så PLATT uppepå, morr..

• piiipen

skvimpen
    Gissa vem som har köpt det IDAG!!
    ska testa det imorgon! ska också ta å tejpa över alla hål då antar jag?!

• piiipen

skvimpen
    vill du va söt å säga exakt hur du gjorde bara? TACK!

• piiipen

ok skvimpen, återkommer när jag testat undret! ;) är rädd att det inte kommer ge det där lyftet jag alltid vill ha..står bara att det mattar i princip, på burken...!? men jag får väl hoppas på att det ger mig en wow-upplevelse !! du tog inget annat ,ingen spray bara den?

• piiipen

den va bra !!! men ja tror ja tog för mkt ,inte tejpat än !

Svar på tråden Hur få volym i "hårbotten" ???