Inlägg från: 3e på g |Visa alla inlägg
  • 3e på g

Phil o Teds syskonvagn del 6

Hej allihop.
    Nu är jag hemkommen från kanarieöarna och fick mail om att min vagn är skickad idag. :-d Nu ska vi se om peppermint är okej eller inte då... Hu vad nervös ja är. Önskar verkligen att någon annan hade beställt därifrån först. Jag blir ju smått nervös med när jag läser bakåt om alla fel som har dykt upp på vagnarna... Jag kommer drömma mardrömmar om hur mycket fel som helst innan den kommit.

Solstraalen, hur gick det med ditt vobblande däck?

• 3e på g

paddan83, jag beställde ifrån www.peppermint.co/uk i England. Det var lite billigare där och även frakten var billigare men ingen verkar ha handlat därifrån så om något strular vet jag inte hur bra mottagande jag får. Jag är rejält nervös... De hade tagit in sponge teddynor som man kan ha både i bilbarnstolen och i sitsen på vagnen och de blir bra till min tjej som är helt blöjfri ifall det blir en liten olycka. Pramworld ville inte ta in dem så då bestämde jag mig för att beställa från peppermint.

Jag har beställt sp med syskonsits och dubbelt regnskydd 415,99£, pannierbags 28£, dubbelt uvskydd 28£ och 2 sponge ted dynor 2*14.95£ och fick betala 516,89£ inklusive frakt 15£.

solstraalen, du kontaktar väl David om allt som hänt med din vagn. Hur gick det med det vobblande hjulet? Usch vad nervös jag blir för min vagn... Det verkar ju vara mycket strul med vagnarna nu...

• 3e på g

Asareth, ja de kan väl ha vanlig tjock genomskinlig plast nertill? Det hade jag på min gamla vagn och den blev aldrig sliten och inte skadades plasten i tvättmaskinen heller. Är barnen sandiga eller leriga rinner det ju bara av då.

• 3e på g

k kavat, ja du har nog rätt att alla klagomål samlas här så det är dem man ser. Jag kommer ju göra likadant. Fel på min vagn och jag kommer skriva av mig här.
    Lovar att jag kommer skriva om vagnen är okej med.

• 3e på g

Här fixas det med vagnarna minsann. Undras hur det går med min om jag behöver reklamera något. *nervös*.

Det här med tyget som fransar sig undrar jag över... När ni fått det utbytt fransar det inte sig igen efter ett tag igen? Är det ni får byta till av bättre kvalité? Ska man hålla på att byta tills man tröttnar?

• 3e på g

solstrallen, skönt att det inte blev något strul med hjulet.

• 3e på g

eli, hoppas att du får din vagn nu då.

• 3e på g

eli, synd att jag redan beställt min vagn då eftersom du vet att de är bra. Jag vet att min vagn är skickad och de är trevliga men om något är fel vet jag ju inte vad som händer... Den borde komma till mig nästa vecka och det ska bli så spännande. Peppermint verkar ju vara billigare än pingpong också. Jag gav 516.89£ för vagn, syskonsits, dubbelt uv, dubbelt regn, pannierbags, frakt och 2 sittdynor (hoppas jag inte glömt något förra gången glömde jag ju skriva mjukliften. ).

• 3e på g

såg en röd pt idag på stan. Ville nästan gå fram och klämma på den lite. Hoppas verkligen att min kommer nästa vecka som den ska utan strul... Åh! Vad kul det ska bli att prova den!

Ingen svarade på min fråga om tyget.. Kommer ni som har fått byta tyget på fotstödet använda det som börjar gå sönder och spara det som är helt eller kommer ni få byta varje månad hela tiden?? Är det någon som har en sp som inte tyget har börjat fransa sig i nederkanten?

• 3e på g

asereth, har det fransat sig på din vagn med? Skulle vara kul att höra ifrån någon att det inte har fransat sig.

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6