Phil o Teds syskonvagn del 6
Nu är jag tillbaka efter en heldag med vår vagn.
Jag är superkär. Barnen älskade den och bråkade om att få sitta bak i kojan (det hade jag inte trott).
Håller med om att handledsnöret var suveränt när de ville gå för då höll de i det och låtsades att de var ute och gick med en vovve. Var och lunchade med min väninna och lyckades redovisa hur vagnen fungerade utan att kika i bruksanvisningen men lite kardborreband och spännen fick jag ju erkänna att jag inte visste vad de var till för.
Hennes twins provåkte också i vagnen och älskade också "kojan". Märkligt jag trodde verkligen att det var det sista de skulle gilla. Varukorgen har inte slagit i någonstans trots att ryggsäcken låg där och jag hoppas att det håller sig så. Dessutom var bromsen lättare nu när jag hade skor på mig ute så nu kan jag nog inte klassa det som att bromsen är hård överhuvudtaget.
Hoppas att det håller sig så här nu och att inga fel dyker upp.
asereth, jag tänkte mer på att kolla om det var några lackskador, om bromsen var hård mm så att jag kunde reklamera det direkt. De klarade jag ju mig undan och nu är det bara att hålla tummarna på de andra sakerna som kan dyka upp efter ett tags användning med.
Nu ska vi bege oss till mina föräldrars sommarstuga och visa upp vagnen.