Lindadjo: Jag beställde en sport grå, med grå sidoväskor och sedan en orange lift. Det ingick dubbelt regnskydd.
Pilea: Vi ville ha annan färg på liften och då skilde det lite i pris, men det är ju som sagt väldigt liten skillnad och då var det värt det. För vi ville så gärna ha en mer lysande färg på liften.
Måste tillägga att det var ruskigt svårt att välja färg. Alla är ju snygga. Vi gick lite på bekvämlighet (att smuts inte så lätt syns) och sedan kan jag vara rätt ombytlig så jag hade säkert ledsnat på en röd. Blå var inte intressant då jag är rätt less på blått. Även om denna var skitsnygg den med!
Att när man sedan valt grå komma fram till färg på liften var också jobbigt haha. Men efter många om och men (stod mellan röd, orange och grön) blev det till slut orange.
Vad gäller de där sidoväskorna tänkte jag försöka få till en avtagbar axelrem så jag lätt kan släpa med dem upp från barnvagnsförrådet i källaren (bor i lägenhet).
Låter skönt att höra att de är till stor nytta och rymmer mycket. Tycker jämt jag har ett ton prylar med mig idag till ETT barn, vad ska det inte bli när nummer två trillar in i oktober?!
Lillalisen: Av bilderna att döma ser det ut som Sport så det hoppas jag att det är!! Vet inte varför de skriver e3 sport. Men både bilder och text verkar handla om sport. =) Om jag hinner få vagnen innan du beställer kan jag meddela vad som kom! Har inte fått något leveransdatum ännu men beställde ju igårkväll så det kan ju ta någon dag eller så innan de packar ihop beställningen.
Är det någon som har sådan där midjeväska från P&T på vagnen? Hur är den? Någon som har jämfört den med Skip*Hops saddlebag?
Vad jag försått av er här har de flesta en skip*hop saddlebag på styret eller syskonsitsen. Någon som vet vad en sådan kostar ungefär här i Sverige?
Tack på förhand!