villhasyskon skrev 2007-05-09 00:38:27 följande:
Asereht: tack! haha, nu fattade jag plötsligt ditt nick oxå Det blev en svart/charcoal, fast med en del tillbehör i rött, bl.a. dyna. Så den ser riktigt cool ut tycker jag!

Etienne skrev 2007-05-09 02:34:05 följande:
Har ännu inte fått prova syskonfunktionen, bebiseländet vägrar ju helt sonika att komma ut *morrr*. Sitter här och kan inte sova för imorgon ska jag sättas igång på bf +14...Man får trösta sig med att det blir extremt smidigt med barnvakteriet om man blir igångsatt . Vi lämnar på dagis på morgonen och med lite tur hinner han få komma hem innan läggdags . Lite OT men
Är det dags idag då? Spännande!

Miranda skrev 2007-05-09 07:15:38 följande:
Hej! Jag har precis beställt en orange PT från Pramworld. Väntar syskon i augusti och tycker vagnen verkar enormt smart och praktisk. Har läst en del i tråden och tittat in på era bilder vilket har varit en stor hjälp i valet av vagn.Ville bara säga det
Kul! Orange är jättesnygg! Fint att vi kunnat vara till hjälp, det är ju det vi är här för.

Konstansia skrev 2007-05-09 08:23:56 följande:
Nu skall vi beställa vår P&T Ni skriver att ni mailar David är det på
info@pramworld.co.uk">
info@pramworld.co.uk ? Eller har ni någon annan "special"adress?
Japp, den adress de har på hemsidan dvs den du klistrat in.

Det är till 99% David som svarar på mailen.
MamaKarin skrev 2007-05-09 09:20:22 följande:
Dessa frågor har säkert ställts tidigare, men jag orkar bara inte läsa igenom alla trådar, hoppas ni har överseende - "Plastflärpen" framtill på mitt regnskydd (dubbla) till SP får jag inte riktigt till... Den hänger under och är i vägen om jag inte viker upp det. Är det nån som har nåt tips?- Är det nån som vet hur mycket det kostar (frakten) att bara beställa ett enkelt UV-nät till sporten från PW?Asereht: Väääldigt fina blöjgrunkor!!!
Jag har inte SP så jag överlåter det åt någon annan eftersom jag inte vet om det är snågon skillnad på skydden. När det gäller UV-nätet så tror jag att det är £20 som gäller vad du än beställer från PW till Sverige, så är det på Comfy med men de tar ju £40.
Tackar och bugar för berömmet.