Inlägg från: stinamaria |Visa alla inlägg
  • stinamaria

Phil o Teds syskonvagn del 6

paddan83: Jag vet inte hur det är med babydays men pramworld har varit väldigt snabba förutsatt att allt finns inte. Det brukar väl ta ca en vecka innan vagnen kommer till dig. När jag beställde tillbehör till min vagn så skickades grejerna på en tisdag och jag hade dom på fredagen. Men då fick jag åka och hämta dom själv för DHL kunde inte köra ut fören på måndagen.

• stinamaria

paddan83: Jag skulle inte köpa det enkla regnskyddet om jag var du. jag använder min vagn endast som singelvagn men valde ändå det dubbla skyddet eftersom det enkla inte skyddar vagnen någonting utan bara sitsen. Alltså inte vagnen på sidorna om man har den i liggläge.

• stinamaria

lindadjo: det är ju inte helt omöjligt att hon fick vagnen på 3 dagar. Jag fick ju mina tillbehör på 3 dagar och de skickades med dhl. Men då fick jag hämta ut dom hos dhl själv annars hade det tgait lite längre tid.

• stinamaria

paddan83? menar du att det på e3 skulle ha gått snett bakåt mot den andra så att sufletten blev slapp längst fram? på min e3 går den främre iaf att flytta så att den är längst fram så att sufletten inte blir slapp och det borde väl vara samma på sp.

• stinamaria

paddan83: Jaha, du menar så Nu har inte jag kollat jättenoga på SP men jag har ändå gått igenom den lite och tänkte iaf inte på att det var något annorlunda där men jag är inte helt säker.

• stinamaria

lillbul05: Rem som man kan hänga handväskan i? Menar du den remmen som hänger på handtaget som man trär runt din handled när man går i backar och dyligt?

• stinamaria

Kolla där dom säljer p&ts. dom brukar kunna beställa in extragrejer.

• stinamaria

Haha, jag fattade oxå nicket efter att jag läst det :P en jag fick klura lite först.

• stinamaria

Det lutar mer och mer åt att jag kommer sälja min p&t. UJn är beställd och kommer nästa vecka så bara jag gillar den så.. Känns lite tråkigt men jag orkar inte med dåliga klädslar
    Visst om jag hade haft två barn, då hade den ju fyllt den funktionen oxå och det hade säkert vägt upp. Men nu har jag ju bara ett barn.

• stinamaria

paddan83: Sömmar som spruckit, hål i sufletten, varukorgen släpar i marken, Dante trycker ner fötterna på fotstödet så det släpar emot hjulet och skaver på tyget.

Svar på tråden Phil o Teds syskonvagn del 6