Phil o Teds syskonvagn del 6
Linah: Okej, då borde jag kunna få minst det för min vagn då. Jag har ju inte cocoonen men massa andra tillbehör och min är bara tre månader gammal.
Linah: Okej, då borde jag kunna få minst det för min vagn då. Jag har ju inte cocoonen men massa andra tillbehör och min är bara tre månader gammal.
Tror ni det kommer bli svårt att bli av med den gröna? jag ska ju sälja den rätt snart och igår började jag fundera på om det kommer bli svårt för det kanske inte är så många som vill ha den färgen. Vill ju bli av med den foort :P
solstraalen: Hoppas andra med tycker det jag vill helst slippa skicka den oxå. Mycket lättare om dom kollar på den först så att det inte finns ngn liten skavank på den som jag inte upptäckt
solstraalen: Ja, precis. Kommer dom och tittar på den så är det ju lite upp till dom att kolla så att den är fin. Eller inte bara såklart. Jag är ju ärlig oxå men alla kan ju missa ngn liten repa typ
modestyclara: Vad bra Hoppas att det blir lika lätt för mig då. Den kommer ju trots allt vara i toppskick när jag får nya suflett och fotstöd/varukorg
Anna2006: det ska inte vara så, kan inte heller komma på vad ni kan ha gjort för fel.
Asereht: Varför suger babyland?
Är det någon som har adressen till peppermint?
Hittade adressen till peppermint själv
aktuelle: Jag har den. Jag är verkligen nöjd med den. Jag har köpt en urban jungle nu så jag ska sälja min p&t och hangbagen är det enda jag ska ha kvar
Asereht: Okej, kanske bra att min pojkvän inte ville ha en rosa UJ då så att vi köpte från bonti istället för babyland :P
magda78: På min vagn går fotstödet emot tyget när min son trycker ner med fötterna på det. Mitt har inte gått sönder ännu men det lär det ju göra. jag har reklamerat. Köpte iof min i sverige
Jag vet inte om dom jag köpte den hos bryr sig om just det eftersom det inte gått sönder ännu men jag har reklamerat för att varukorgen går i marken och för att tyget på fotstödet har fransat sig och jag tror att dom kommer byta ut den pga av fransarna så det löser sig ju ändå. Men jag har fått ringa konsumentverket och så för att få rätt...
Men maila comfy, för så ska det inte vara!
Eli: Jag sålde nyss min e3 med syskonsits, pannierbags, dubbelt regnskydd och enkelt uv-nät. Jag fick 5000 för den. Du lär ju kunna få mer än vad jag fick eftersom din är en sp.
Tror ni att det är någon idé att lägga ut en trasig klädsel på typ tradera?
jag har ju sålt min vagn nu men har en komplett klädsel kvar. Det är några små hål i sufletten, sitsen har sömmar som spruckit vid dragkedjorna och tyget på fotstödet har fransat sig.
Jag tänkte typ att det är ju bättre att få en hundring för den än att slänga den liksom.
Vad är lagom att lägga ut den för? 100 kr?
rackar2:
Jag har haft en p&t och använt den till endast ett barn och har nu en UJ så jag ska försöka svara dig.
+ phil&teds:
Lättkörd (men något svårare än UJ)
Stabil
ingen risk att den tippar om man hänger en tung skötväska på den
bumperbar ingår
- phil&teds:
Ingen tittlucka i sufletten
Tung att vippa när man tex ska upp för en trottoarkant
Regnskyddet blir väldigt stort ihopvikt och det är svårt att komma åt barnet när det sitter på
Fotstöd i tyg
Man måste köpa till regnskydd (fast jag tror inte detta gäller överallt men det var så när jag köpte min)
Sufletten skyddar dåligt mot sol
Svår att fälla upp ryggstödet när barnet sitter i
Väldigt dålig kvalité på klädseln, jag har fått byta ut hela klädseln pga fotstöd som fransar sig, hål i plasten på sufletten och sömmar som spricker (men det är långt ifrån alla som har dessa problem).
+ UJ
Extremt lättkörd
Lätt att vippa när man tex ska upp för en trottoarkant
Lätt att komma åt barnet när regnskyddet sitter på då det finns en lucka man kan fälla upp
Fack på varukorgen
Fickor på sufletten
Tittlucka
Lätt att fälla upp ryggstödet när barnet sitter i
Fotstöd i metall
Regnskydd ingår
- UJ
Sufletten skyddar dåligt mot sol
Man måste köpa till bumperbar
Känns som om den skulle kunna tippa om man hänger en tung skötväska på men jag är inte säker på att den skulle det då jag inte använder skötväska
Det var detta jag kom på nu.
Jag hade min p&t i tre månader innan jag köpte en UJ istället. Hade jag inte haft så mycket problem med trasig klädsel så hade jag förmodligen inte sålt den för jag var nöjd förutom det. Även om jag nu efteråt insett att jag gillar UJ mycket bättre
För mig passar UJ mycket bättre som singelvagn men hade jag haft två barn så hade jag nog velat ha p&t ändå.
Vad jag vet så är det ingen som haft så mycket problem med trasig klädsel som jag hade så det verkar inte vara så vanligt att det händer så mycket och även om jag upplever UJ som mycket bättre så är det inte säkert att du tycker likadant
kryckan: Ja, jag hade e3