Phil o Teds syskonvagn del 6
Oj, otympligt regnskydd skulle det stå.
Oj, otympligt regnskydd skulle det stå.
Jag är nöjd med vagnen, men de positiva sakerna har redan kommit fram. Lägger därför till ännu ett minus och verkar negativ:
-Inget fack för plånbok, nycklar och liknande. Då får man köpa till väska. På förra vagnen (Quinny fashion) fanns ett fack på sufletten.
Nätfack i varukorgen? Vårt fack är i tyg. Det kan man såklart använda, men det känns lite omsidigt att ha plånbok och så där.
Facket i tittluckan är ju öppet i ena änden. När man stänger luckan hamnar facket nedåt och då faller saker ur. Jag hade inte läst att det var för inköpslista. Jag har undrat vad det var till. Själv har jag aldrig barnvagn i affären, men det kanske kan vara vettigt för dem som har det.
Vi har ett tygfack där du beskriver, men jag skall kolla om det finns ett i nät också.
Hur som helst vill jag inte ha plånbok och nycklar där. Jag hade önskat ett sådant fack på sufletten.
Det fanns som sagt på min förra vagn och det var inget jag tänkt på att jag skulle sakna, men det gör jag. Därför nämnde jag det när det frågades efter för- och nackdelar.
Precis vad jag också tänkte.
Som jag förstår det sitter det alltså som det skall på ena sidan. Ta det hjulet och prova på den trasiga sidan. Om det inte funkar då heller borde det vara inne i fästet som det är problem.
Och då funkar det alltså, menar du?
Ser di skilland på pinnarna när du jämför dem då?
Tror att jag skrev om detta för några veckor sedan. Vår bromsstång tar i ena sidan. Vi har tänkt slipa ned den, men inte kommit oss för. Får se när det blir av...
Oj, nu såg jag att ni kommit på detta också.
Jag skall testa om det går att "dra till den". Förstår i oc för sig inte rikigt vad du menar med det, men det kanske jag kommer på om jag kollar lite.
Tack för tipset, men det tycks inte hjälpa att skjuta vår i sidled. Det har jag testat och den tar fortfarande i.
Däremot måste jag tacka extra för tipset om att ta av hjulet och slipa. Jag har funderat på hur man får av stången, men det behövs såklart inte.... ibland har man inte alla pommes frites på tallriken.