Inlägg från: bettyboop1 |Visa alla inlägg
  • bettyboop1

Kattförlossningar efterlyses

min katt ska ha vilken dag som helst,men hur märker man att det liksom är dax? hon ligger ner jättemycket o äter asmycket:)ska jag sluta släppa ut henne ifall hon skulle föda ungarna ute,fast det kanske inte är så vanligt att dom gör det? hjälp mig med mina funderingar....

• bettyboop1

min katt har nästan aldrig varit kelig så där att hon kommer o lägger sig hos mig osv,igår kväll skulle hon promt ligga raklång över mig o bli smekt över magen o hon flåsade så där med öppen mun:) det såg ut som att hon hade det jobbigt....inte kan det vara långt kver nu...jag längtar såååååå. tillägger att hon är mer rund än avlång nu:))o att hon ska vara precis där jag är hela tiden nu..

• bettyboop1

hej! ska bara meddela att det ännu inte har kommit några småttingar,nu ska vi iväg o käka middag så jag hoppas hon håller på sig tills vi kommer hem i alla fall....

• bettyboop1

hej! ännu inga småttingar,hon bara sover o sover.......:)i natt hittade jag inte katterna någonstans (har två) o tänkte att nu attans har hon lagt sig någonstans o jag letade o letade..det sjuka var att min sambo hade låst kattluckan igår efter att honan gått ut så jag gick o kände på den igen o den var öppen igen,,,,,,,,,,,,????????? vi fattade ingenting,så har vi stått o kollat i smyg på våran minsting(busiga katten) o han liksom lirkar upp låset genom att krafsa på den tills den åker upp... Honan är skitglad för då passar hon på att smita ut,så 4 i morse var jag ute o letade efter henne o hittade henne:) nu ska vi ställa något för luckan,har aldrig varit med om maken till konstigare katt.

• bettyboop1

spolar hon på toan...ha ha en sån katt vill jag ha:)

• bettyboop1

tralla lalla la.......här är det nyss 5 småttingar födda...sååååå söta,fick dock hjälpa den sista lite samt att klippa navelsträngen,nästan inge blod alls eller något annat otrevligt..vill mamman vara själv nu med sina små eller stör man om man sitter brevid o tittar...kan inte låta bli ju.

• bettyboop1

japp,bilder kommer senare under kvällen,beror på när sambon kommer,är inte så klever på det:) 5 är det många? två är i alla fall randiga,en är helt svart med vit nos:),en är lite gråare o den 5??? minns jag inte måste kolla igen:)

• bettyboop1

nej,hon har fått en ggr tidigare,men det var länge sedan o då fick hon tre...jag har nyss suttit hos henne o gett henne mat så hon skulle slippa gå ner till köket....dom är så söta...

• bettyboop1

nu finns det bilder i mitt galleri på dom små liven...............

• bettyboop1

hej! nej det gjorde jag inte,hade faktiskt inte en tanke på det:(( men det verkar ju gå så bra här ändå,tror inte att du behöver göra det.

• bettyboop1

mina kattungar är en vecka nu,o dom blir snabbt större,ni skrev att det var blodigt o så vid förlossningen men det gäller inte min hona i alla fall,bägge gångerna har det nästan inte kommit något blod alls(förvånad själv faktiskt)..dom är sååååå söta dom små liven o kattmamman är jätteduktig. lycka till ni andra.

• bettyboop1

grattis till bebisarna,mina är snart tre veckor(tror jag) o ögonen har dom öppnat o nu börjar dom att röra på sig med darrande ben...jättesöta faktiskt...

• bettyboop1

grattis till bebisarna,mina är snart tre veckor(tror jag) o ögonen har dom öppnat o nu börjar dom att röra på sig med darrande ben...jättesöta faktiskt...

Svar på tråden Kattförlossningar efterlyses