Inlägg från: miss you |Visa alla inlägg
  • miss you

Kattförlossningar efterlyses

Nu komer jag nog med en dum fråga, det är så att min kattunge som är 9 månader väntar en kull nu om några veckor.
    Jag är jätterädd att hon inte klarar sig=(
    Har pratat med en som var uppfödare och hon sa att katten inte kommer klara sig!! Jag är livrädd, finns det något hopp att hon klarar sig? Hon är min favvo katt just nu!!

• miss you

Clis: Jag vet inte hur långt gången hon är men hon är väldigt tjock om magen, det har hon varit i en två veckor nu...
    Jag funderar att ringa en veterinär o kolla med dom..

• miss you

Jaghar varit med på en kattförlossning förr, det var vår förra katt. Men hon var 1 år åtminstone!!
    Hoppas det går bra för din katt

• miss you

Paradise nanny: Vart hade du sett makemydays "dubbelförlossning"?

• miss you

gud va fint.... Det har jag alrdig varit med om att två honor ska ha kattungar samtidigt. Kanske de hade räknat ut det hihi. Min svärmor har uppfödning av katter(ragdoll). Såg att det var Ragdoll på bilden... Jöttesöta katter

• miss you

Hella78: Vad kul.. Hoppas det går bra. Du får informera oss mer sen=)

• miss you

Jag har en blandning mellan skogskatt och bondkatt så det dom är jättefina... Dom heter Skrollan (hon är svart o vit) och sen har vi Isa som är grå o vit.

• miss you

Hella78: Du har jättesöta katter... Bilden på den nyfödda var för gullig=)

• miss you

Lusthan: visst det får du... det gör inget.

Helle78: Hur länge har du haft katterna?

• miss you

Hella78 vad menar du??!! Jag fattar inte=)

• miss you

Mina föräldrar kommer att resa bort när våran kattunge ska ha kattungar och det blir jag som får ta hand om dom. Hur ska jag bära mig åt?
    det är första gången som jag tar hand om en katt som är dräktig och ska föda.... är redan nervös och det är minst 2 v kvar=)

• miss you

Jag längtar så efter våra kattungar, fast det är ca två tre veckor kvar!! Men våran katt börjar bli så rund om magen så jag tror att kattungarna kommer snart=)

MillaN o LillaN Grattis till kattungarna

• miss you

gabriella83s mamma: Våran katt beräknas oxå föda i Juli... Ska vi hålla ihop=)

• miss you

jo samma här för våran katt... Hon är riktigt rund nu. det är så sött. Hon är 9 månadetr bara så jag hoppas att det går bra.

Svar på tråden Kattförlossningar efterlyses