Inlägg från: paradise nanny |Visa alla inlägg
  • paradise nanny

Kattförlossningar efterlyses

var inne o kollade på makemydays "dubbelförlossning" gud vad häftigt!! jag rös i hela kroppen. vilken härlig upplevelse.

själv har jag oxå en kisse som snart ska föda. men det är hennes 4e kull. så jag har vart med förr (o lika så hon ) så jag är inte orolig. men jag längtar så jag kan dö.

• paradise nanny

o hon är oxå så att hon följer mig överallt. och går jag tex in på toa o stänger dörren så står hon utanför o kraffsar tills jag öppnar. hon är väldigt mattekär.. husse bryr hon sig inte alls om. i morgon är hon på dag 58. förra året kom hennes kull på dag 59. så det börjar närma sig

sen tänkte jag på dig MISS YOU... min kisse var inte mycket äldre när hon fick sin första kull. nån månad mer bara kanske.. men hon klarade sig alldeles utmärkt. dumt av den där uppfödaren att säga att din katt inte kommer klara sig.

• paradise nanny

ts skrev en länk där uppe.. under själva rubriken eller vad man ska säga...

• paradise nanny

nu är min kisse på dag.58.. alltså fritt fram för henne (föds dom innan dag 58 så har de svårare att klara sig) förra året fick hon på dag 59. guud vad jag längtar.
    min kisse är en vanlig bondkatt.

hur går det för er?

• paradise nanny

lägger hon sig nånstans där du inte vill så är det ju bara att flytta på dem.. det har jag fått göra.

• paradise nanny

ååhh vilken romantiker..

• paradise nanny

min kisse är konstig i kväll.. kanske blir det bassar under natten...

Svar på tråden Kattförlossningar efterlyses