Inlägg från: Csve |Visa alla inlägg
  • Csve

Kattförlossningar efterlyses

heej! har oxå en kisse som väntar bäbisar.. men HUR vet man när de e dags? hur långt hon har gått osv..  våran hona e alltid ute, ska ja hålla henne inne nu eller hur gör man?

Amor Vincit Omnia
  • Csve

någon som kan svara på min fråga ifall ja ska hålla min katt inne nu när ja inte vet hur lång tid de e kvar tills hon föder?

Amor Vincit Omnia
  • Csve

lusthan: kan du inte lägga ut kort på de nytillkomna??

Amor Vincit Omnia
  • Csve

vi har fått kissebäbisar nu! de e enbart några timmar gamla! vi trodde ju att de skulle vara ca 3 veckor kvar... (efter allt vad alla sa om att man skulle kolla på tuttarna samt att magen skulle vandra neråt o inte bukta ut på sidorna...)

men tji fick vi!
    missade det dock,... usch ja som hade laddat för att "vara med"..
    sambon väckte mig inne i lillans rum (som inte velat sova inatt) - älskling.. öhh de e kattungar här!

hihi

3 jättesöta bäbisar, lika silvergrå som sin moder.. har inte en aning om de kommer fler, men om man kollar på dom o jämför med hennes bäbismage så skulle de inte få plats fler än tre. men man vet ju inte!  huuuur ska ja kunna sova nu?

Amor Vincit Omnia
  • Csve

hehe förresten.. hon hade kurat ihop sig på hundens stora "sovpuff" under trappan o fött!

Amor Vincit Omnia
  • Csve

ja.. dom e så sööta.. hehe
    man blir ju som barn på nytt! bara längtar tills min dotter vaknar o man får visa henne!

Amor Vincit Omnia
  • Csve

hur går de för er med era kissebäbisar?? vi har "bara" fått tre.. kom inga fler. o nu har dom ju klarat de 1a dygnet vilket e mest kritisk så nu e ja nöjd!!

när öppnar dom ögonen egentligen?

Amor Vincit Omnia
Svar på tråden Kattförlossningar efterlyses