Kattförlossningar efterlyses
heej! har oxå en kisse som väntar bäbisar.. men HUR vet man när de e dags? hur långt hon har gått osv.. våran hona e alltid ute, ska ja hålla henne inne nu eller hur gör man?
heej! har oxå en kisse som väntar bäbisar.. men HUR vet man när de e dags? hur långt hon har gått osv.. våran hona e alltid ute, ska ja hålla henne inne nu eller hur gör man?
någon som kan svara på min fråga ifall ja ska hålla min katt inne nu när ja inte vet hur lång tid de e kvar tills hon föder?
okej! tack ska ni ha!
lusthan: kan du inte lägga ut kort på de nytillkomna??
såå söta!! ![]()
vi har fått kissebäbisar nu! de e enbart några timmar gamla! vi trodde ju att de skulle vara ca 3 veckor kvar... (efter allt vad alla sa om att man skulle kolla på tuttarna samt att magen skulle vandra neråt o inte bukta ut på sidorna...)
men tji fick vi!
missade det dock,... usch ja som hade laddat för att "vara med"..
sambon väckte mig inne i lillans rum (som inte velat sova inatt) - älskling.. öhh de e kattungar här!
hihi
3 jättesöta bäbisar, lika silvergrå som sin moder.. har inte en aning om de kommer fler, men om man kollar på dom o jämför med hennes bäbismage så skulle de inte få plats fler än tre. men man vet ju inte! huuuur ska ja kunna sova nu?
hehe förresten.. hon hade kurat ihop sig på hundens stora "sovpuff" under trappan o fött!
ja.. dom e så sööta.. hehe
man blir ju som barn på nytt! bara längtar tills min dotter vaknar o man får visa henne!
tack ska ni ha! ska fixa in kort!
hur går de för er med era kissebäbisar?? vi har "bara" fått tre.. kom inga fler. o nu har dom ju klarat de 1a dygnet vilket e mest kritisk så nu e ja nöjd!!
när öppnar dom ögonen egentligen?