Kattförlossningar efterlyses
vad mysigt!! tror du det blir fler?
vad mysigt!! tror du det blir fler?
åhh vad spännande... jag vill att min kisse ska börja oxå.. det är så kul att leka barnmorska...
jag trodde ju nåt var på gång i går kväll.. men hon lurade mig!!!
min kisse har ju som sagt aldrig gått tiden ut.. o idag är hon på dag 59... jag känner mig som ett barn kvällen innan julafton *asg*
åhh vad spännande
hände det nåt sen?? *nyfiken*
här har det vart lugnt. hon har gått runt o vart orolig i natt... sambon väckte mig mitt i natten o säger "nu har hon vart o kraffsat i lådan i en halvtimme" o hon har boat i sin iordninggjorda låda i omgångar hela natten. men inget har hänt... fy vad jag längtar här nu...
ååhh vad mysigt!!! jag ska defintivt hålla utkik efter dina bilder
jag håller med lusthan. du borde nog sära på mammorna. o låta var o en ha sina ungar i fred.. sen kämpa på med att hjälpa henne att lägga sig hos ungarna.
vår kisse går det fortfarande ingen nöd på... hon går här o vaggar
men jag upplever inte att hon ser ut att ha svalt en fotboll längre... o det ska ju vara ett gott tecken inför förlossningen.
vilken kul tråd detta blev..
här är det lugnt...
nu får de ta o komma snart!! jag tror hon har förvärkar.. men inget ytterligare händer..
nu ska jag ta o kika på bilder inne hos hella.
här har inget hänt.
det såg ut som att hon hade lite värkar igår för hon drog åt sig benen med jämna mellanrum.. men hon ligger o sover i sin iordninggjorda korg mest hela dagarna. tvättar sig mer än vanligt. hon är väldigt gosig på kvällarna. söker kontakt hela tiden. men jag börjar tro att de aldrig kommer att komma ut...
idag är hon på dag 61.
när tuttarna börjar bli mer rosa o man ser dem tydligare så är de i tredje veckan. sen lite drygt räknat så kommer bassarna efter 6 veckor. alltså går de nio veckor.. men det kunde ni väl räkna ut själva
aaahhh!!! såå spännande!! jag vill oxå!!
shit! då får ni era bassar i kväll! min katta hon bara ligger här o jäser. händer inte mycket alls.. haha!
millan o lillan.. jag håller med tumpan. håll henne inne när hon inte rör sig lika obehindrat längre. hon kommer nog förövrigt hålla sig ganska mycket inne iaf..
grattis lusthan till tillökningen!!! åhh vad underbart!!! bara min kisse kvar nu då... hon bara ligger o latar sig... hon verkar inte ha bråt att få ut dem den här gången.
millan o lillan:
vilka snyggingar. o vilka härliga färger!!! dom kommer inte bli svårsålda
lusthan:
var inne o kikade på bilderna... vilka sötisar!!!
känns som att det bara är min missy som är nära nu... men det händer ju fasen ingenting. suck!!!
jo det är väl så. (att de kommer när man minst anar)
jag tor det blir i morgon kväll. då har mina buspojkar åkt till sin pappa o blir borta en vecka.. då får hon lite mer lugn o ro. tror hon håller igen tills dess
de är inte dumma de små liven
ja så har det vart alla andra gånger. då har hon fått på kvällen efter att barnen somnat. så jag tor stenhårt på att hon väntar in morgondagen
ja det tycker jag med. jag kommer lägga in bilder i mitt galleri sen
här blir det kattungar oxå.. hon föder just nu
tre har det kommit än så länge. 2 mörka o en röd.
här blev det 4 än så länge.. tror inte att det blir fler men man vet ju aldrig.
tre st mörka o 1 röd.
de öppnar ögonen omkring 10onde dan..