Inlägg från: MalinGravid |Visa alla inlägg
  • MalinGravid

Behöver lite pepp...

Hej,

Jag väntar tvillingar och är i vecka 21, jag har haft en väldigt lätt graviditet utan illamående och mått allmänt bra bortsett från att jag varit trött.

Nu till mitt problem:

Sedan en vecka tillbaka så känns det som om jag trillat ner i ett svart hål och kommer inte upp. Jag känner mig ful, fet och känner inte alls av det berömda "graviditetsskimmer" som borde infalla nu...
    Droppen var nog när min sambo sa att jag såg bara tjock ut och inte gravid...INTE ROLIGT ATT HÖRA!!!

Jag känner mig väldigt ensam om graviditeten. Min sambo rör mig knappt längre...frågar inte direkt om hur jag mår...klappar mig aldrig på magen...etc. (känner mig gråtfärdig, men jag kan ju inte sitta på jobbet och gråta...)

Vi hade min sambos kompis över på en fika för ett tag sedan och all beröm som jag saknar från min sambo fick jag från honom istället. Så ska det väl inte vara?

Jag behöver hjälp...

Vad ska jag göra för att få min sambo mer intresserad av "vår" graviditet? Är det någon som känner igen sig?

Kramis
    Malin

• Svar på tråden Behöver lite pepp...
  • MalinGravid

Tack för alla gulliga svar...det känns såååå skönt att jag inte är ensam om att känna så här.

Kramis,
    Malin

Svar på tråden Behöver lite pepp...